Електрическият кросоувър Tesla Model Y стана първият автомобил на американския производител, който се появи преди обявени срок. А компанията на Мъск си спечели лоша слава през последните години именно с постоянните закъснения. Сега тя се справи, но това явно води до други проблеми.
Един от първите собственици на електромобила качи в YouTube любопитно видео, в което показва огромен брой проблемни детайли от сглобката на машината. Вероятно, в Tesla са бързали да доставят първите бройки от Model Y на клиентите си и така са пренебрегнали качеството.
Най-големият проблем, според младия човек, е вратата на багажника. Тя е закрепена толкова криво, че електрическото задвижване няма достатъчно мощност, за да я вдигне. Джантите се оказват сериозно одраскани, а голяма част от елементите в интериора не са закрепени добре. На вратите и на предни панел има следи от боя, силно увредена е и част от тапицерията в салона.
При поръчката на своя Model Y този клиент се е възползвал от възможността за безконтактна доставка на автомобила и съответно не е имал възможността да го огледа. Той е информирал службата за техническа поддръжка на компанията по телефона, като от там веднага са се съгласили да дойдат и да вземат кросоувъра, за да отстранят проблемите. Това обаче ще стане едва след края на карантината заради коронавируса.
Снимка и видео: YouTube