fallback

Най-калпавите автомобили в историята: II част

От Trabant до Ferrari и от DeLorean до Tesla: още 20 коли с легендарно лошо качество

Кои са най-лошите автомобили в историята? Трудно е да се отговори, защото оценката ни за една или друга кола не почива на абсолютни стойности, а на собствените ни нагласи и очаквания. В нашата класация, първата част от която можете да видите тук, сме подбрали онези автомобили, които са имали достатъчно пазарен успех, за да оставят трайни впечатления, и които са разочаровали в най-голяма степен.

Ето и втората част от най-калпавите коли в историята:

 

 

 

fallback
  • #30
    до #230 ( преди 4 години )
    Моето момче, карал съм Трабант 7 години! Беше на баща ми и той го беше карал немалко години преди това. Бащата на приятелката ми имаше Трабант, братовчедът й имаше Трабант, приятелката й имаше Трабант и съседът ми имаше Трабант! Една кола тогава нормално се караше 10+ години и навърташе средно около 120-150 хил км. Да говориш за основен ремонт на 20-30 хил. км показва ОГРОМНО НЕВЕЖЕСТВО. Техническо, историческо, статистическо. Имаше отделни бройки, които правеха по 200 хил без ремонт.
  • #29
    до #230 ( преди 4 години )
    Моето момче, карал съм Трабант 7 години! Беше на баща ми и той го беше карал немалко години преди това. Бащата на приятелката ми имаше Трабант, братовчедът
  • #28
    #24 ( преди 4 години )
    Не знам как е било в твоя град, но в София градският транспорт беше кошмар, и то още когато градът беше един милион души, преди да надойдете всички с луксозния влак. Всъщност транспортът в София никога не е бил толкова добър и точен, колкото е сега. Представям си какъв щеше да бъде, ако 90% от парите не се открадваха, още преди да стигнат до него. А причината да няма сега автобуси до всяко село е проста: всяко село се е преместило или в София, или по чужбина. Останали са по 20 баби
  • #27
    анонимен ( преди 4 години )
    до 24ама нямаше молове, сега да идещ с рейса оня от предните коментари ще каже, че си скасаняк, както за тия с трабантите едно време. Ценности и интелект.
  • #26
    анонимен ( преди 4 години )
    Та в тази връзка коли не се караха много и на Трабанта нямаше как да навъртиш много км., но и на малко той сдаваше багажа и трябваше да се ремонтира. И не бяха само лагери а бутала , цилиндри и сегмети също. Натрупваше се нагар от двутактовото масло и задираха често или просто се износваха. Маслата не бяха добри, както и горивата, но и Трабанта не го биваше никак.
  • #25
    анонимен ( преди 4 години )
    Гледах едно предаване, за собствениците на Лагонда се каза, че всички ще отидат в Рая, защото вече са в Ада............... :)
  • #24
    анонимен ( преди 4 години )
    От моя град на всеки час имаше влакове до София освен самолети 2 пъти на ден. Влаковете бяха пътнически,бързи, експресни и интер сити. Имаше и един влак луксозен с видео вагон и ресторант . Ресторант вагон имаше във всеки влак само без пътническите. До всяко населено място село, махала и паланка имаше най-малко 4 автобуса. Билетите струваха стотинки. Градския транспорт беше 6 ст и автобусите се движеха на 10 минутен такт. Коли не се ползваха почти, а сега някои до т0алетната с кола ходят...
  • #23
    анонимен ( преди 4 години )
    Хахахаха на Трабанта му трябвали 100 000 км за ремонт, хахаха, това беше добър виц. 20-30 000 км и не повече. Какви сто хиляди какви 5 лв. ти изобщо си нямаш никаква идея за тази кола. Тогава на година се правеха по 5-6 000 км максимум. Колите рядко се караха, а и транспорта беше почти без пари и редовен не както сега. Самолети до почти всички окръжни градове от и за София имаше, както и вътрешни полети. Колите само до село, за риба или на почивка. Кога ще навъртиш 100 000 км. мислиш ли?
  • #22
    Христо ( преди 4 години )
    Харесвам статиите ви НО тази е пълна с неверни неща за поне 5 от колите който лично познавам добре.
  • #21
    анонимен ( преди 4 години )
    А бе клозет кво го хвалите че и вартбурзите отатъл стената правиха Ауди Куатро и БМВ Е 30 Еволюшън.
fallback
Последни