fallback

Кросоувърът на базата на Yaris – 3 цилиндъра и 4х4

Компактният модел на Toyota излиза в два варианта на задвижване

Премиерата на новия кросоувър на Toyota, в чиято основа е хечбекът Yaris, трябваше да се състои на автосалона в Женева в началото на март, но заради пандемията от коронавирус беше изместена за есента. Нови подробности за модела бяха разкрити от японското издание Best Car.

Според информациите, компактният SUV на Toyota ще бъде изграден на платформата TNGA-B, като ще бъде по-голям и по-вместителен от Yaris. При същото разстояние между двете оси (2560 мм) като на хечбека, дължината на кросоувъра ще е 4170 мм (+230 мм), а широчината и височината ще бъдат съответно 1765 (+20 мм) и височината 1555 (+85 мм).

Очаква се, че моделът ще се предлага в базовия си вариант с 1,5-литров атмосферен мотор (M15A-FKS) с 3 цилиндъра и мощност от 91 к.с., който е съчетан с вариаторна трансмисия. Ще има и хибриден вариант E-Four със същия двигател с вътрешно горене. В този случай на задната ос ще бъде поставен електромотор.

Окачването ще бъде същото като на Yaris – отпред McPherson,  а отзад – полунезависимо при бензиновата версия с предно предаване и многоточково при тази със задвижване 4х4.Клирънсът ще се увеличи с 10 мм, като още подробности се очакват непосредствено преди премиерата.

Снимки: Best Car

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Много добре изглежда! Обикновено тези малки СУВ са неприятна гледка за окото, но този модел по никакъв начин не дразни. Към това, като добавим традиционно надеждната техника на Тойота, може да се окаже бестселър на пазара. Единствено от цената зависи как ще се продава. Дано не я надуят много, за да взема едно на жената до година. Тъкмо тогава свършва кредита на сегашната й кола и ще я зарадвам с нова. Фенка е на Мазда и Хонда по принцип, но едва ли ще се разсърди на едно такова хибридче 4х4.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    не е лошо на визия, но за да е сув - цената ще е доста по-висока от на ярис.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Тези са съвсем отчаяни! Не вярвах, че изпаднат толкова. Няма да отърват фалита с такива недомислия.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Да, за градска компактна кола подобно 4х4 би свършило работа. Все пак тук се търсят ниски килограми и максимално пространство от малка опаковка. Но да не се заблуждаваме че без тези "усложняващи и оскъпяващи неща" може да се направи проходим автомобил.Тази кола явно ще е под CH-R като цена, надявам се осезаемо по-евтина, защото въпросната е безумно скъпа за кола предлагаща единствено дизайн.
  • #3
    Бейко Берисов ( преди 4 години )
    Следващият SUV на базата на toyota IQ!
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Комедианти, пак сте се объркали! Моторът M15A-FXE е 91 к.с. и той ще е на хибридната версия, а двигателят, който сте цитирали M15A-FKS е 120 к.с., а не 91к.с. Степента на сгъстяване е различна при двата. Както и да е някакви си 30 к.с. за вашият сайт са нищо. Поне броят на цилиндрите сте успели да улучите, което си е напредък откъдето и да го погледнеш. Колата изглежда доста прилично и със сигурност ще се продава добре. Особено хибрида ще върви, като топъл хляб. За града ще е супер предложение.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Изглежда доста приятно. Хубавото е, че ще има 4х4, което е голяма рядкост в този клас. И то 4х4 без кардан, диференциал и др. подобни усложняващи и оскъпяващи и покачващи теглото неща, които трябва и да се обслужват, а с електромотор на задната ос и ДВГ отговарящ за предната. Същата система, като на РАВ4, която е супер добра. Голям бонус ще е разхода, който със сигурност ще е под 4/100 и то реален, а не само на книга. Дано цената му да е нормална и да не я надуват, като на C-HR!
fallback
Последни