Покупката на нов автомобил просто задължава неговия нов собственик да похарчи и пари за допълнително оборудване. Често неговата стойност е по-висока от тази на чисто нова лека кола. Което е странно, защото всеки, който плаща огромна сума за нещо, очаква, че той ще задоволи всичките му потребности.
Нека обаче видим някои от тези допълнителни опции и ги сравним с цената на чисто нов автомобил. Взимаме за пример Dacia Sandero, която в Европа струва поне 8160 евро (в България е по-евтин – 14 390 лева). Ето какво можете да добавите към своята нова кола за тази сума:
Audi R8 – карбоно-керамични спирачки (12 395 евро)
Всеки, който си купува германската суперкола, не само да се изфука в града, но и да я кара на писта, задължително се замисля за керамично-карбонови спирачки, струващи 12 395 евро. Тези механизми за ефективни дори при температури от 700 градуса по Целзий.
Всеки, който си купува германската суперкола, не само да се изфука в града, но и да я кара на писта, задължително се замисля за керамично-карбонови спирачки, струващи 12 395 евро. Тези механизми за ефективни дори при температури от 700 градуса по Целзий.
Снимки: Производителите