Избирането на име на нов модел автомобил е доста трудна задача и производители наемат експерти, на която да я поверят. На свой ред те трябва да бъдат сигурни, че новото название не само ще съответства на моделната гама на компанията, но и ще звучи добре. При това не само на оригиналния език на производителя, но и в останалите краища на света.
Със сигурност, ако Toyota беше запазила модела Corona в гамата си, той щеше да бъде обречен с оглед на ситуацията с коронавируса. За щастие на японската марка, този автомобил отдавна е в историята. Освен него обаче има и доста други примери за неособено успешни наименования. Ето ви 10 примера за това:
Румънският кросоувър е бестселър на почти всеки пазар, като името му от английски се превежда като „парцал за прах“ и това не е проблем. В Германия обаче названието има и различно значение, което не е толкова обидно, но не е и позитивно. На немски „duster” означава „мрачен“ или „тъп“.
Снимки: Производителите