IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Porsche 911 S/T бе преродено за бъдещето

Тунинг-фирмата dp Motorsport преобрази модел от 80-те в легендарен дизайн

Porsche 911 S/T бе преродено за бъдещето

Модерна техника, стар дизайн – това е успешната формула на рестомодификациите. По този път поеха и Патрик Цимерман и колегите му от dp Motorsport. По поръчка на клиент едно произведено през 1985 г Porsche 911 Carrera 3.2 Coupé се превърна в реплика на 911 S/T, което в началото на 70-те години подготви почвата за бъдещите легенди RS и RSR.

Собственото тегло на автомобила е 940 килограма. Той е оборудван с 3,6-литров шестцилиндров боксер от серията 964 с 290 к.с. и 324 Нм въртящ момент. Дизайнът е идентичен с този на 911 S/T от 1971/72 г.

В автомобила има място и за модерна техника. Механично регулируемото окачване на KW отговаря на най-новите стандарти. То може да бъде използвано в различни спортни серии, както и за пистови дни. Гумите отпред са са Michelin TB5F в размер 225/50, а отзад TB5R в размер 270/45 на 15-цолови джанти Fuchs.

Porsche 911 S/T от dp Motorsport

Собственикът на автомобила участва в сериите за издръжливост VLN на Нюрбургринг. dp Motorsport преработва автомобила му с предна броня и мигачи, габарити, предни калници и преден капак със заключване от G-модела, отворени прагове и задна броня с къси демпфери, хромирани огледала от Carrera RS 2.7, както и хромирани лайстни на прозорците, дръжки на вратите и други детайли. Боята е GT-Silver-metallic от Porsche Carrera GT (980). Допълнителни акценти внася черното фолиране.

Porsche 911 S/T от dp Motorsport

Интериорът продължава олекотената тема. Състезателните седалки в класически дизайн Lollipop доминират в салона. Поради близката до състезателната ауспухова система с едно гърне за ред цилиндри, топлообменникът и конвенционалната отоплителна система са отстранени. Вместо тях работи минималистичен керамичен отоплител. Челното стъкло се отоплява от много фини електрически намотки.

Други акценти са четириточковите колани Willans, ролбарът, спортният волан Momo с диаметър 350 мм и преработеното табло. Олекотени са и мокетите от черен филц. Допълнително монтирано електрическо усилване на волана, задно стъкло от плексиглас и олекотен акумулатор допълват оборудването.

Идеята на фирмата не е била да възпроизведе на 100 % Porsche 911 S/T, а да изработи стилен спортен уред за удоволствие.

Снимки: dp Motorsport

Вижте още снимки в галерията: