IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кой е по-бърз: Tesla Model 3 Performance или AMG GT 63 S?

Битката между двата автомобила е на мокра писта (ВИДЕО)

Кой е по-бърз: Tesla Model 3 Performance или AMG GT 63 S?

Битките между ДВГ и електромоторите продължава с едно любопитно драг състезание. Този път един срещу друг се изправят Tesla Model 3 Performance и един от "най-горещите" четириврати автомобили на пазара - Mercedes-AMG GT 63 S. Една яка битка между две коли с 4 врати и задвижване на четирите колела.

Тези два автомобила са коренно различни, разбира се. Tesla Model 3 Performance се задвижва от два електромотора, които развиват обща мощност от 450 конски сили и 639 Нм. Срещу американския модел се изправя Mercedes-AMG GT 63 S , който използва 4-литров V8 двигател с туин-турбо, развиващ мощност от 630 коня и 900 Нм максимален въртящ момент. На хартия, ускорението и на двата автомобила от място до 100 км/ч е еднакво.

Много важен фактор в това състезание е, че то се провежда на мокра писта. Електрическият седан е доказал себе си върху всякаква повърхност и това му дава доста добро предимство в началото на битката. За съжаление, същото не може да се каже за германския премиум модел и неговата система launch control, която се държи доста странно при мокри условия.

Като се има предвид това, Tesla Model 3 Performance взима сериозна преднина в началото и изглежда ще спечели състезанието. По-мощният Mercedes-AMG GT 63 S обаче успява да догони съперника благодарение на своя V8 двигател и печели доста трудна победа. На суха писта резултатът със сигурност щеше да бъде различен.

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Брандо ( преди 4 месеца )
    Тесла си е електрическа Дачия !
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    к. к. ( преди 4 месеца )
    Автомобил=СВОБОДА! Не можете да сравнявате по никой друг показател автомобил с пробег 300 км, с друг, с пробег 1000 км. А в режим на такива ускорения теслата я мине 100 км, я не... Толкова по сравненията...
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    M8 няма кво да спорим
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    #8 ( преди 4 месеца )
    Какво общо има кпд-то тук? Какво значение кой колко енергия е използвал, за да постигне дадено време в състезание?
  • #8
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Shhs ( преди 4 месеца )
    Ма какво сравнявате ДВГ с ефективност 30-40% с ел.мотор с ефективност 98%! Кон с магаре, ясно е че никой няма да ги поглежда двг- тата след 5г.
  • #7
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Тесла и всички останали! Факт!
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Това казва много за Модел 3: "Електрическият седан е доказал себе си върху всякаква повърхност..". Мерца пък доказва, че не го бива никак на всякакви повърхности. И това е за кола няколко пъти по-скъпа и със значително повече мощност и въртящ момент. Чисто и просто, Тесла им показва на такива марки с история как се правят нещата. Старата слава е хубаво нещо, но немците прекаляват с това да разчитат само на нея. Не случайно всичките им марки съкращават хиляди работници и закриват фабрики.
  • #5
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Цена ( преди 4 месеца )
    За 3пъти по малко пари взимаш повече кола.
  • #4
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Брандо ( преди 4 месеца )
    Таз Тесла пак я бутаткараме между големите !
  • #3
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До #1: Заспала е *****, водача на мерца е известен британски пилот. Явно не разбираш чужди езици но той казва че ESP-то на мокро не е направило добър старт.