Mini публикува окончателните характеристики на първия си сериен електромобил в спецификацията за европейския пазар. В същото време Американската агенция за опазване на околната среда (EPA) публикува своя собствена оценка на Mini Cooper SE.
Според EPA, електромобилът може да измине 177 км с едно зареждане - доста скромна цифра според днешните стандарти, въпреки че за повечето европейци този пробег е напълно достатъчен за ежедневна употреба. В същото време за всеки изминат километър Mini консумира средно 194 вата на час - малко повече от BMW i3s, оборудван с аналогичния електромотор с мощност 184 коня. Докато в BMW обаче е инсталирана батерия с капацитет 42,2 кВтч (консумацията на енергия е 37,9 кВтч), моделът на британската марка се задоволява с 32,6-киловатчасова, от които реално могат да се използват само 28,9 кВтч.
Пробегът на Mini Cooper SE за Европа е обявен в интервала 235-270 километра, в зависимост от размера на джантите и други особености на оборудването. Автомобилът е тестван съгласно настоящата методология WLTP, но тези цифри се преизчисляват според остарелия цикъл NEDC, така че в реални условия е по-добре човек да се ориентира върху показателите на EPA.
80-процентово зареждане на батерията от фирменото 11-киловатово стенно устройство отнема 150 минути, а до 100 - 210 мин. Mini Cooper SE поддържа и 50-киловатови терминали - с тяхна помощ пълният резерв на батерията се възстановява за 1,4 часа. Електрическият автомобил ускорява до 60 км/ч само за 3,9 сек, а до 100 км/ч - за 7,3 сек. Максималната му скорост е 150 км/ч. Във Великобритания моделът струва 24 400 (27 850 евро), като се вземат предвид държавните субсидии от 3500 паунда (4000 евро), а в Германия - 32 500 евро.