fallback

Те не се предават - последните модели в един умиращ сегмент

Скоро малките коли със стандартни двигатели ще останат само спомен от миналото

Сегментът на мини-колите (познати като сити-кар) е подложен на все по-жесток натиск от еколозите, като е принуден да преминава на частично или напълно електрифицирани двигатели. Някои компании вече се отказаха от моделите си в класа. Opel, например, спря малките Adam и Karl, а Ford вече не предлага Ka с 3 врати. Nissan и Suzuki също няма с какво да привлекат клиенти, а Smart превърна своите Fortwo и Forfour в електромобили. Същото се случи и със Seat Mii со Skoda Citigo. Ето какво остана в този сегмент, който постепенно умира:

Снимки: Производителите 

fallback
  • #10
    Влад ( преди 4 години )
    Заради безумните кеви идеи ще се затрием.
  • #9
    дрон ( преди 4 години )
    И какво излиза..... че 30 годишно поло гори колкото най новите малки коли в същия сегмент.... явен признак че ДВГ-то не е мръднало технически а само ценово...
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    В някой град с широки булеварди и хубава настилка може и да направиш разход 3.5-4 на 100. Ела пробвай да покараш в Стара Загора с легнали полицаи през 20 метра и си само първа-втора, максимум трета предавка. Имам приятел с Ярис хибрид, той прави 3-3.5 разход на бензин, смятай чистия бензин ще отиде ама поне 5.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Причината е, че вече колите в А сегмент са много близки като цена до В. И просто не си заслужават. За има няма 1000 евро се качваш на по-голям и по-практичен автомобил. Ако не ти е много важно да е максимално компактен. То и В вече е доста близо до С та може и там да поотпаднат неща.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    да и един мармот завиваше шоколад в станиол... никой не ти вярва пич.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    #7 Тойота Ярис 3,5/100 в града и по-малко без задръствания. Смъквал съм под 3 разхода. Мицубиши Мираж с 1.0 мотора 4,5-5/100 в града. Това е положението, а ти си мисли, че не можели под 7 да паднат.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    всеобщо е схващането че тези коли не цапат... питайте някой с такава. В града разхода почти не може да падне под 7 и то ако е без много движение...
  • #3
    София ( преди 4 години )
    Това с двата автомобила, градски и извънградски не става към момента в България. Не сме достигнали това икономическо ниво. Първо да се спрат големите замърсители, дизеловите коли са основния проблем. И новите дизели замърсяват адски много, защото тук никой не сменя катализатори и каквото и да било. Трябва да се премине на газ и метан, тогава ще има ефект!!!
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Живея и непрекъснато пътувам из Западна Европа и мога да ти кажа, че в големите градове все по-малко се виждат автомобили от този клас. Намаляват драстично и се карат предимно от жени. Имам съмнение защото не могат да карат и заради това са с тях, а не защото са удобни, екологични и практични. Виждат се и служебни такива за разнасяне на пици и катеринг, но като частни почти няма. Така, че къде и как се продават добре не ми е ясно. В Близкия изток маки коли не се виждат. Ти къде ги видя там?
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Уж екология, а вече никой не купува малки градски автомобили, а се мята на СУВ. Градовете се задръстиха от джипки. Според мен в градовете трябва да се забрани ползването на големи автомобили. Само малки коли до 1.0 л. или електрички. Големите коли примерно се оставят на паркинзи в покрайнините и в града или градски транспорт или градски автомобил, ел.скутер,ел.велосипед,ел.ролер и т.н. Само тогава ще живеем в чисти градове и ще можем спокойно да дишаме.
fallback
Последни