fallback

Те не заслужиха втори шанс!

10 автомобила с необичаен дизайн и нестадартни технически решения, които се оказаха неуспешни

Необичаен дизайн, иновационни конструкции и нестандартни решения – това са неща, които винаги са вълнували автомобилните производители. И те са експериментирали с тях не само в концептуални  модели, но и в серийни автомобили. Понякога тези коли са интересни на купувачите и остават за дълго в гамата на марката. Друг път обаче така и не получават втори шанс и бързо става част от историята. Имено такива са следващите 10 модела, които изкараха само няколко години на пазара и не стигнаха до смяна на поколенията.

Снимки: Производителите

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    #6 Ами нямам си представа и заради това те питам теб дето си имаш голяма представа. За сега разбрах само, че можеш да си вариш чай вътре и че е прекалено тежка. В това отношение си прав, че е уникална. Никой не би се сетил да си вари чай в колата, а теглото кво толкова и без това повечето им шлепове са от тежки по-тежки. И щото е мнооого убава и заради това продажбите им, като на Ферари, че и по-слаби. А тези специалисти дето я хвалят ги знаем.Чети и за специалистите,които казват, че не става
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Съгласен с 6, не знам дали е по-добра (чак пък и много) от С-клас и производни, но е най-малкото, на тяхното ниво. Причини за неуспеха са: дизайн, цена и най-вече, ама отдалече най-вече - емблемата. Пазарът не беше (а и още не е според мен) да приеме фолксваген за конглокент на с-клас. Иначе колата е супер и това го показват ревюта и драйвове от всевъзможни държави и издания (не се базирам на АБ)
  • #7
    356 ( преди 4 години )
    Аз мисля, че няма "лоши коли" има твърде скъпи за това, което предлагат. Само да бяха на по-ниски цени /малко скромност от страна на производителите им/ и щяха да се купуват като топъл хляб.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Щото е много хубав за това са продали за 16 години толкова бройки колкото Мерцедес продава S класи за 2-3 месеца при това на по-висока цена. За запотяването се намазва със специален препарат и готово - може и на старата ти лада да се направи за 5 мин. Накратко - караш фолк с ваген, поддържаш Бентли - кой ще се навие на такава простотия?!?
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    И кое точно е доброто на Фаетона? Стига с тези четени реклами от АутоБилд да ги преразказваш тук. Това е една изключително скъпа и проблемна кола и то много, много проблемна. Проблемите са и навсякъде и всичко се чупи и всичко излиза от строя. Натъпкана с екстри, но и със съпътстващи проблеми. Има тестове, които доказват това. И ми е много интересно да кажеш в кои отношения е по-добра от S- класа, че ми стана изключително интересно да разбера. А да сравняваш ФВ с S- класа е доста глупаво нещо!
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Phaeton-a е изключително добра кола, разработена с много мисъл и пълна с екстри. В някои отношения е по- добра и от S- класа. Avantime е много красив и футуристичен, за разлика от останалите скучни ванове. Адам е симпатичен, rcz също не е лошо, останалите са гавра
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Няма как да плащаш за мерцедес пък да получаваш нисан и това да е успешно
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    това мини и първи шанс не заслужава, *** айде..
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Добре че галерията работи
fallback
Последни