fallback

Кросоувърът на Genesis се оказа със сериозен дефект

Всички произведени GV80 влизат в сервиза за ремонт на скоростната кутия (ВИДЕО)

Продажбите на първия SUV на луксозната марка на Hyundai – Genesis, старитара само преди месец, но първата сервизна акция на модела вече е е факт. При всички произведени бройки от кросоувъра е открит дефект на скоростната кутия и ще се наложи да бъдат ремонтирани, съобщава корейското изданието Auto Tribune.

Оказва се, че автоматичните скоростни кутии на GV80 “бъркат“ скоростите и може да започнат да се движат назад, дори когато е включен режим Drive. Това се случва обикновено при маневра на заден ход, когато водачът премества селектора на „D”, но автомобилът не реагира и продължава да се движи назад.

Вече се регистрирани инциденти, като снимки на един от тях бяха публикувани на сайта на корейската радиостанции FM. Пострадалият автомобил е спрял на светофар, но вместо да потегли напред при появата на зелен сигнал на светофара, е тръгнал назад и е блъснал задната кола.

Всичко това накара Министерството на транспорта на Южна Корея да нареди сервизна акция.  При нея ще бъде променено програмното оборудване на скоростните кутии на всички бройки от модела. Ремонтът, разбира се, ще е за сметка на производителя.

Първият кросоувър на Genesis беше представен през януари, като засега моделът се продава само в Южна Корея. За местния пазар той е оборудван с турбодизел с 278 к.с. и 8-степенна автоматична скоростна кутия. Предстои излизането на бензинов версии с 2,5-литров и 3,5-литров двигатели, развиващи съответно 300 и 380 к.с.

Снимки и видео: The Drive Korea

fallback
  • #12
    Йордан ( преди 2 години )
    До всички разбирачиПродавам японски авто части от 17гЗа ваша инфо резервните части за японските марки от доста време се произвеждат в Корея от няколко фирми без значение на марката Като слагат лого произведено в ЯпонияКачеството им е с мн високо ниво
  • #11
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    Корейците отдавна надминаха японските ментори, особено Киа, които преди 10 г си наеха европейски мениджъри, немски дизайнери и построиха дизайнерски център във Франкфурт, оборудван със шваби.Разликата е очевадна,качеството е като немското, ползват и много немски компоненти.Аз лично съм разговарял с дилър на Киа в Германия. Тук вероятно обаче,са ползвали евтинджос на дървения айсин.
  • #10
    asd ( преди 4 години )
    Автоматиците са номер ино
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    И сега ако можеш да обясниш връзката между телефоните и телевизорите с автомобилите, цена няма да имаш! В тази връзка скоро китайците ще започнат да правят най-добрите телевизори и телефони, но това ще значи ли, че и автомобилите им ще са най-добрите? Просто няма никаква връзка между тези неща.
  • #8
    Друг анонимен ( преди 4 години )
    Като преядеш с ориз и телефончетата ти се видят като коли! Иначе каквато е разликата между корейската ширпотреба и японските коли, такава е и разликата между японската ширпотреба и Немските Автомобили.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Колкото японците правят по-добри телефони и телевизори, толкова и коли - а немците отдавна ги няма в по-горните две категории.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Не ве! Човекът просто е преял ориз ... ))))
  • #5
    до #4 ( преди 4 години )
    явно си сериозно увреден от системно ползване на рено! земи спешни мерки докате не е станало късно ...
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    #2 По-голяма катастрофа от немските бангии няма. Те още на чертожната дъска са пълна катастрофа!
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Като ви приказвах, че корейците има още много хляб да ядат, докато стигнат японците по качество и надеждност, някои хора се обидиха и нацъкаха минуси. Имам лични впечатления от КИА и Хюндаи и го заявявам най-отговорно, че не са това за което ги представят. Определено са по-качествени от немските пръчки, но да се сравняват по качество с японците им е доста рано. Това, че явно си плащат по метода на ФВ за разни класации и печелят първи места не ги прави толкова качествени.
fallback
Последни