fallback

Vollswagen представи новото Caddy

Ванът сменя платформата и ще получи хибридна версия

Германският производител Volkswagen представи новото поколение на Cadddy на специална церемония в Дюселдорф. Моделът е запазил стила на своя предшественик, като използва комбинация от стари и нови елементи на екстериора.

Промените са засегнали главната оптика, както и решетката на радиатора, която е по-тясна, а на средата е поставено новото лого на марката. Задните светлини са във формата на вертикален бумеранг, като вече достигат до покрива. Топ-версиите на Caddy ще получи изцяло светодиодни светлини.

В салона има нов преден приборен панел, в който е вписан цифров кокпит с голям дисплей и сензорно управление на климатика. За модела ще се предлага и изцяло цифров приборен панел - същият, който се появи при VW Multivan, версия T6.1.

Новото Caddy е изградена на платформата MQB, която е в основата на новия Golf. Благодарение на това разстоянието между двете оси е по-голямо, което води и до увеличение на вътрешното пространство. При стандартния товарен Caddy обемът е 3,3 куб. метра. Преминаването на нова платформа означава отказ от ресорите в задното окачване, като те са заменени от пружини.

При старта на продажбите в Европа моделът ще се предлага с бензинов двигател TSI с обем 1,5 литра, развиваш 115 и 150 к.с. Дизелът е 2,0-литров с мощност 75 и 115 к.с. Скоростните кутии са 6-степенна механична и 7-степенна роботизирана DSG. Най-мощните варианти - дизелов и бензинов, ще получат задвижване на четирите колела. На по-късен етап ще излязат версия на газ, както и "умерен" хибрид със стартер-генератор, захранван от отделна 48-волтова система.

Новото Caddy получи и гоям брой спомагателни системи и електронни асистенти. Сред тях е системата Travel Assist, съчетаваща активен круиз-контрол с асистент за поддържане на лентата на движение. Ще има още асистент при маневриране с ремарке и др.

Още снимки - вижте в галерията:

Снимки: Autoreview

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Разпитайте таксиджия последните кадита, които излязоха и ги взеха на лизинг как се справят, в сравнение с предишната генерация. Те ще ви кажат кое-как ;)
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Едно от най-големите надценени недоразумения на пазара. Дори при теста на АБ разкриха, че тази кола изобщо не я бива. Ако ви трябва работна кола Дачия Докер е истината на по-ниска цена с фабрична газова уредба. Във фирмата преди години само Кади имаше. Шефа беше и е все още фен на ФВ (кара Фаетон). В един момент обаче му писна от вечните проблеми на Кадитата и ги замени с Дачии. Оттогава нещата се пооправиха и няма толкова чести ремонти, но дори и да има проблем се решава бързо и евтино.
  • #5
    До 5 ( преди 4 години )
    Ако от пътническата версия се махне 20см от покрива ми се струва че ще изглежда като комби а пак ще има 1 и 60 височина тоест достатъчно място за глава при нормална височина на седалките но предполагам си имат причина да не го правят
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    на тия коли проблема е че няма много място за дизайн... така или иначе трябва да са кубче за да събира макс багаж, остава малко да се заиграят по предницата и интериора отпред.. но тъй като обикновено това са работни коли - никой не го гледа това.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    #3 те никога не са били толкова скъпи... просто е мода която поотминава и вече стигна баничарките...
  • #2
    No ( преди 4 години )
    Салона е наистина ретро , но цената предполагам ще е адекватна на днешното време.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Салона на новото Кади ме върна в 80-те години ;)))
fallback
Последни