IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Какво става при челен удар между стар и нов Nissan Navara

Краш-тестът показва напредъка при пасивната безопасност на пикапа (ВИДЕО)

Какво става при челен удар между стар и нов Nissan Navara

Автомобилната асоциация на Южна Африка (AASA) проведе краш тест на два пикапа Nissan Navara от първото и последното, трето поколение. Трябва да се има предвид, че автомобилът от  1997 г. все още се произвежда в африканската страна и още отдавна от него има оплаквания за безопасността му.

Специалистите от AASA, заедно с тези от Global NCAP, демонстрираха челен сблъсък на двата пикапа при скорост 56 км/ч и застъпване от 50%. При това първото поколение Navara беше напълно ново, а третото поколение, произведено в Испания, беше употребяван автомобил. Това обаче не спаси първия пикап: в резултат на сблъсъка той бе напълно унищожен. Сегашната версия на Navara, макар и втора ръка, се прояви достойно - водачът и пътниците не получиха критични травми.

Що се отнася до първото поколение Navara, по-рано този пикап вече се бе провалял на краш тестовете на Global NCAP. При челен удар в 40-процента деформируема преграда със скорост 64 км/ч кабината буквално се сгъна наполовина, а воланът се премести в областта на гърдите на водача. Дори предните въздушни възглавници, които са в базовото оборудване, не спасиха него и пътника от сериозни травми. В резултат на това пикапът получи 0 звезди от 5 възможни.

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    м да а ( преди 7 месеца )
    което прави впечатление е че на белия даже въздушните му възглавници се отвориха по-късно. аз като сменях колата се изръсих 5 хилки повече и си взех една втора ръка от 2015-та , не от 2010, реших че с качеството на пътищата и матряла , животът ми струва поне 5хиляди лв.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 1 ( преди 7 месеца )
    Клипчето показва колко са се променили технологиите и системите за безопасност - при първо поколение пикап, които все още се произвежда в Африка срещу последен модел на същия пикап. Един вид да накарат бедните хора в Африка да не си купуват достъпния пикап, ами да си купуват последното поколение, защото ако се блъснат щели да оживеят.
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    аутомедия пуснете и краш тест на волво 940 и рено модус да се види шведската барака на какво прилича https://youtu.be/emtLLvXrrFs
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 7 месеца )
    Само да добавя към другия си пост, че в Ю.Африка се продават и двата модела - цената на D22 започва от R318400, а D23 от R504500.
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 7 месеца )
    Видеото е подвеждащо. Африканският пикап е D22 който е модел от далечната 1997. Европейският пикап втора употреба е модел D23 от 2014г. Наистина D22 се продва май само в Африка и Близкия изток
  • #2
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Ная Навора още преди години бе супер зле в краш тестовете. Те за нова и японците от Нисан бяха пред фалит, типично японско калпаво качество. Добре, че бяха Рено да ги научи как се правят коли.
  • #1
    9 rate up comment 1 rate down comment
    .. ( преди 7 месеца )
    Нещо май превода ви куца. Бялата кола е нова, но идва от Африка, а сивата е употребявана, но идва от Европа. Както се вижда, африканската е тоталка, а еропейската е в пъти по-добра, макар и употребявана. Цялото филмче има за цел да покаже колко кофти неща се продават в Африка.