fallback

Alfa Romeo спира производството на Giulietta

Хечбекът отива в историята през есента, сменя го кросоувърът Tonale

Alfa Romeo намали дневното производство на Giulietta в завода в Касино от 70 на 40 екземпляра, тъй като търсенето на модела бързо спада, съобщиха няколко италиански сайта. Със слизането на хечбека от поточната линия във фабриката ще освободи място на Fiat Chrysler Automobiles за производството на предстоящия кросоувър на Maserati, базиран на Giorgio.

Що се отнася до Giulietta, бъдещето на италианския компактен хечбек изглежда доста мрачно, тъй като Alfa Romeo продължава да се бори с ниските продажби като цяло. В момента не се очаква моделът да получи наследник, а вместо това марката ще се съсредоточи върху производствената версия на кросоувъра Tonale. По всяка вероятност краят на Giulietta ще настъпи още тази есен.

Освен това, според последните производствени планове на компанията, през 2022 г. Alfa Romeo ще пусне още един кросоувър, този път в сегмент B на европейския пазар, който ще се конкурира с Audi Q2 и Mercedes GLA.

Може би присъствието на три кросоувъра в моделната гама (Stelvio, Tonale и гореспоменатия от В сегмента) ще помогне на легендарната италианска марка да набере скорост в динамично променящия се пазар, който не оставя място за компактен хечбек като Giulietta.

Снимки: Alfa Romeo

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    70 бройки са били вероятно последните поръчки за месеца, които са приели. Моделът е продавал по около 40-50000 бройки на година през живота си.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    То голямо производство е било с 70 бройки... Тея менте спортни коли с предно е цяло чудо че някой се е излъгал да си купи въобще.
  • #6
    //// ( преди 4 години )
    А най големият пазар в Европа е Германия и после Франция. И на немският шовинист, като му кажат купувай немско, какво очакваш! Французите са същите!
  • #5
    //// ( преди 4 години )
    Не им е проблема на алфа в качеството, а смотаният мениджмънт на фирмата-майка Фиат!!! Отделно фиат груп бяха много силни и правеха добри автомобили и като нямаха с какво друго немците ги сразиха с плюене! Ауто билд и т.н. всякакви списания се заеха да ги плюят и да хвалят само немското. И поради тези две причини фиат груп залезе!
  • #4
    До 123 ( преди 4 години )
    Те я продаваха 10 години, не се търсила била - хаха!! Джулиетата е модел, наследник на 147, който е наследник на 145 и т.н. Алфа никога не са си спирали тоя "модел", просто са му давали различни имена. Всичките изброени коли са доста успешни модели за Алфа. Това, че ти в България не виждаш много Алфи не означава, че по други места няма. Алфа спират да разработват коли в тоя сегмент, както и вероятно Голф 8 ще е последния такъв. Тенденции...
  • #3
    123 ( преди 4 години )
    Айде стига глупости!Като не се търси - ще я спират!Всеки вика хубава е, ама всеки вика карай я ти!Защо Фолксваген не спряха Голф, Опел не спряха Астра или Рено не спряха Меган!Ами защото се търсят и ги купуват хората!Големи фенове сте на Алфа, ама в София сигурно има повече Бентлита и Ролс Ройси, отколкото Алфи!Да видиш Алфа или Ланчия си е направо събитие!А затова са си виновни италианците - заради некачествената продукция от 90-те, още не могат да продават като хората!
  • #2
    Анести ( преди 4 години )
    Заради климатичните промени, на някои хора им са смаляват ***. Та затова излизат на мода SUV-те. Жалко за Алфата
  • #1
    Гошо момче лошо ( преди 4 години )
    Да бе, направете целия свят само у джипки.. джи класи, кю седмици, кросоувърчета, SUV-ове...евах ви и у пресечния терен ..
fallback
Последни