fallback

Mazda патентова нов 6-цилиндров мотор

Японците са готови и с 8-степенна скоростна кутия

Компанията Mazda често патентова потенциални разработки, които може никога да не се появят в серийно производство. Този път обаче явно не е така и японците запазиха правата си върху нови двигател и трансмисия, става ясно от публикувани в интернет два патента.

Според информацията, производителят работи над нови 6-цилиндров двигател и 8-степенна автоматична скоростна кутия, който най-вероятно скоро ще се появят на серийни модели на Mazda. Още през март 2019 г. компанията обяви пред инвеститорите си, че ще пусне съвсем скоро подобни агрегати.

За двигателя е известно, че ще попадне в гамата бензинови мотори Skyactiv-X и дизели Skyactiv-D, но няма никакви подробности. Сегашните двигатели от това семейство, независимо от горивото, което използват, ще работят с новата скоростна кутия с 8 предавки. Премиерата на двата агрегата ще се състои до 2025 г.

За този период Mazda планира да представи нови версии на "меките" хибриди, а също така и обновения си фирмен стил на дизайна Kodо. В плановете на компанията влиза и пускането на нова платформа за хибриди от всички видове, като следващото поколение на Mazda 6 ще бъде построено именно на нея.

Снимки: Mazda

fallback
  • #9
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    На мазда има свалям шапка за едно-некадърни, но корави.Изцеждат до последно старите бангии.Измислят разни технологии.Тоя мотор скай не знам какъв си, освен че работи адиабатно, демек са спестили някоя и друга свещ,резултат е никакъв.Зеро.На геврека дупката.Технологичната пропаст се увеличава, правят пакистански дизайн за хора с низък вкус, всичко е евтинджос в интериора, каросериите са трагични, но лъскави.Да са живи и здрави балъците, те са повече от китайците.
  • #8
    Мазда е надеждата ( преди 4 години )
    В този объркан свят , Мазда са честните кадърни хора които казват истината,без да им пука ,като самурай!Е,не чезад тази разработка за нова платформа с 6 цилиндрови мотори не стои Тойота и те плащат масрафа ,понеже платформата е обща и за новите модели на Тойота!Тойота отдавна работят така възлагат на някой друг да свърши работата и финансират!Тук трябва да се отбележи,че Тойота избират винаги най-доброто(Ямаха,Субару,БМВ),шапки долу на инженерите на Мазда!
  • #7
    До мр. Сепуко ( преди 4 години )
    Тъпо момче,сигурно даже не знаеш Питагоровата теорема,млъкни тъпчо!
  • #6
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    Дизайна Кодо, е хляб добруджа с отрязан краещник и предни калници след челен удар. Плюс задни стопове от китайски лампички за елха.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Забраната за ДВГ е една илюзия.Преминаването на цял свят на ток е невъзможно и само на сън може да стане.Нека си го забраняват еврогейците.
  • #4
    333 ( преди 4 години )
    Я най-добре отваряйте завода за електрокари в София :)Там виетнамците правеха електрички преди дрогаджията Мъск да се появи на бял свят ....Никой от нас няма да доживее забраната на ДВГ в цяла свят. А Европа е далечна дупка вече....
  • #3
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    анонимен - кой половин свят - само част от *** еврогейци - и те ще се наиграят и ще видят че са се самозастреляли
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    2025 ще забранят ДВГ в половината свят. Тея са ненормални.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Къде е оня с доклада на ООН, че щели да забраняват ДВГ и личните коли. Да обясни на анализатори със месечна заплата по-голяма от неговата годишна, че няма смисъл да инвестират милиони в нови двигатели.
fallback
Последни