IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Geely: Няма да се откажем от продажбите на бензинови автомобили

Печалбите от тях позволяват на китайците да инвестират в електрически модели

Печалбите от бензиновите автомобили Geely позволяват да се компенсират инвестициите в развитието на линията електрически превозни средства. Това обяви изпълнителният директор на Geely - Гуи Шенюе, които беше категоричен, че спирането на производството на бензинови модели означава загуба на източник на доходи. 


Geely


„Електрическите автомобили не отразяват напълно нуждите на автомобилния сектор“, подчерта шефът на Geely. Въпреки това, бензиновите коли на бъдещето ще престанат да бъдат „поглъщачи на гориво“: те ще станат икономични и интелигентни.“, коментира шефът на един от най-големите производители в Китай.

Гуи Шенюе подчерта, че през 2024 година Geely очаква да достави на клиентите 820 000 автомобила с бензинови двигатели, което означава, че спрямо 2023-а ръстът на продажбите ще бъде един процент. Така марката постига напредък на западащ пазар: националната тенденция в Китай е доставките на автомобили с ДВГ да намалеят с 20 процента.

Печалбите от бензиновите автомобили Geely позволяват да се компенсират инвестициите в развитието на линията електрически превозни средства. Гуи Шенюе вярва , че лесните дни за китайските производители на електрически автомобили са приключили. Преди компаниите можеха да оцелеят въпреки загубите благодарение на инвеститорите, но сега концепцията за производство на електрически автомобили не е толкова привлекателна. Geely успя да направи производството на електрически автомобили безупречно и това е рядка история за световната автомобилна индустрия.

Според експерти само BYD, Li Auto и AITO продават колите си с печалба. Geely успя да остане на плюс благодарение на бензиновите и хибридните модели, така че не е изненадващо, че китайският холдинг се интересува от по-нататъшното развитие на двигателите с вътрешно горене. Разработката и производството на горивни двигатели от ново поколение се извършва съвместно с Renault, а у нас вече се продава един модел на Geely, оборудван с бензинов двигател.


0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 2 ( преди 2 часа )
    Факт е, че някой от компаниите печелят от производство на електромобили. Квотите не се плащат само на тях а на абсолютно всички по равно. Защо другите не печелят? Отговорът е много ***. Тези които печелят от електромобили, произвеждат електромобилите за клиентите си. Тези които не печелят ги произвеждат само заради политиците и политиките. Произвеждат ги с нежелание и отвращение. Произвеждат ги по принуда. Произвеждат ги за да отбият номера и клиентите го разбират и не го харесват.
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    Изводът,от електрически автомобили не се печели.Въглеродни квоти, субсидии от държавата и печалбата от бензиновите хибриди покрива загубите от електрически автомобили.
  • #1
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Изводът ( преди 3 часа )
    Към преминаване само към електромобили се стремят само тези които печелят от продажбата на всеки един електромобил. Останалите гледат да ограничат продажбата на електромобили, а да продават това от което имат печалба!