IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте обновеното Renault Megane

Задават се хибрид с до 65 км пробег само на ток и още по-мощен R.S. модел

Френският производител Renault разкри официално фейслифта на своя модел Megane. Обновената гама ще се появи в продажба през лятото.

Компактният хечбек Megane дебютира през 1995 и оттогава е от най-важните модели на французите, с над 7 милиона продадени бройки. През 2016 на пазара се появи четвъртото поколение, а сега то ще бъде обновено.


Renault Megane 2020, фейслифт


Най-видимите промени са в интериора, където Megane получава дигитален 10-инчов дисплей на приборите и модернизирана информационна система с 9.3-инчов екран. Инженерите на компанията твърдят, че и самата система EASY LINK е станала по-лесна за ползване и по-интуитивна при свързване със смартфон.

Renault добавя нови електронни асистенти за управление по магистрала и в градски трафик, познати вече от шестото поколение на Clio. Променени са и светодиодните предни светлини.

Другата съществена новост е появата в гамата на плъг-ин хибрид, наречен Megane E-Tech. С комбинирана мощност от 160 конски сили, той ползва елементи от разработената за Формула 1 система за рекуперация на енергията. За задвижването отговарят 1.6-литров бензинов агрегат и два електромотора, единият от които подпомага автоматичната трансмисия без съединител.

Батерията на хибрида е 9.8 киловатчаса, което осигурява шофиране само на ток при скорости до 135 км/ч. Капацитетът на хибрида да се придвижва без двигателя с вътрешно горене е 50 км в смесен цикъл и до 65 километра в градски цикъл (измерен по новата методология WLTP).

В гамата се появява и нова линия на дизайн и оборудване - R.S. Line, която замества досегашната GT Line. Тя не бива да се бърка с истинския R.S. хот хеч, който също ще бъде обновен и занапред ще се задвижва от 1.8-литров турбомотор с 300 конски сили максимална мощност - същия като в Alpine A110. Увеличава се и въртящият момент - до 420 нютонметра.

НОВОСТИТЕ ПРИ РАЗЛИЧНИТЕ МОДИФИКАЦИИ ВИЖТЕ В ГАЛЕРИЯТА:


 

0 от 500
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    "колега", може ли да не ни натрапваш богатите си познания, усвоени явно от кварталния майстор бай пешо
  • #4
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    двоен съединител е съвсем различно нещо от съединител! прави разлика колега!
  • #3
    1 rate up comment 5 rate down comment
    356 ( преди 4 години )
    Без да се изживявам като пророк, си мисля, че за вбъдеще основна тема на разговори по отношение на електричес.задвижваните коли /вкл.хибриди/ ще бъде "колко ти издържа батерията", но не в смисъл на колко време ти се зарежда/дава ток, а в смисъл на колко време ти се чупи /разваля/ батериата и трябва да се подмени с нова. Ха. И то за всички без изключение. То май и затова сме свидетели на толкова нови играчи, защото новите коли са по "нова непозната технология" бих казал, а който не знае -е смел !
  • #2
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Има автоматици с двоен съединител и Меган ползва точно такъв
  • #1
    1 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    ...два електромотора, единият от които подпомага автоматичната трансмисия без съединител. Да разбирам ли от написаното, че има автоматични трансмисии със съединител? ...той ползва елементи от разработената за Формула 1 система за рекуперация на енергията. И каква е тази система за рекуперация разработена за Формула 1? Нещо специално и извънземно ли има в нея? Иначе колата не изглежда зле и характеристиките и не са лоши, но не става никаква дума за цени? Май не са за казване?