fallback

Audi E-Tron поиска да му сменят... маслото

Електрическият кросоуъвър ползва компютърната система на стандартен модел

Собственик на електрическия Audi E-Tron разкри в Twitter, че на дисплея на колата му се е появил надпис, с който го предупреждава, че трябва да посети сервиз за смяна на маслото. 

В поста си в социалната мрежа Георги Конжович от Мюнхен разказа любопитната случка, като публикува снимка със сервизното съобщение. На нея се вижда добре познатия на много шофьори гаечен ключ. Той е комбиниран с надпис, че при достигане на пробег от 3100 км предстои смяна на маслото.

Факт е, че някои електромобили наистита се нуждаят от периодична смяна на маслото в редукторите, но Audi E-Tron не е от тях. Електрическият кросоувър е много по-лесен за обслужване в сравнение с бензиновите и дизеловите си събратя, които имат и скоростна кутия. Дори спирачните дискове и накладките се сменят по-рядко заради системата за рекуперация на енергията.

Под поста на Конжович се появи и снимка на друг потребител, който е изпаднал в подобна ситуация със свето Audi E-Tron. Лара Левендел от Хамбург публикува снимка, на която компютърът на електромобила и нарежда да изключи двигателя, тъй като той вече е стартиран.

"Явно е, че преходът към електрически мотори ще бъде дълъг и сложен, така че явно трябва да бъдем готови за подобни неща", коментира собственикът на кросоувъра на Audi. А от компанията-производител разкриха, че са получили подобни сигнали и от други свои клиенти и до няколко дни проблемът ще бъде отстранен

Снимки: Twitter

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Типично по немски. Претакано зеле!
  • #5
    zord ( преди 4 години )
    А ГНП-то на колко км ще сменя?
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Закривай!
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Аз какво ви разправях, че тея ще накарат и електричите си да бълват сажди и дим. Какъв ВАГ ще е, ако не дими и пуши!
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Това, че ползват едни и същи ЕКУ-та не се и съмнявам. Немски "премиум" е това и трябва да пестят хората от всичко, ама как така не се сетиха да го препрограмират. Нищо сложно, просто да изтрият кодовете за сервизиране и нищо повече. Пълна, поредна немска излагация!
  • #1
    Дедо ( преди 4 години )
    Дали ще сменят масло и филтри или не, не е важно. Важното е клиента да мине през сервиза и да плати нещо там.
fallback
Последни