Много неща могат да помрачат радостта от придобиването на автомобил, но една от най-сериозните и съответно най-скъпи е повреда на двигателя. Изданието Autorambler направи списък от 8 автомобила, които са по-уязвими от обичайното по този признак. Повечето от тях са желани на пазара на старо, като не са и чак толкова скъпи. Трябва обаче да знаете предварително с какво си имате работа, ако се спрете на тях. Все пак нека отбележим, че в случая става дума за по-висока честота на повредите, а не за стопроцентово сигурни проблеми. А и тази честота зависи преди всичко от качеството на поддръжката.
8 автомобила на старо, които създават проблеми (ГАЛЕРИЯ):
Volkswagen Tiguan 1.4 TSI
Към двигателите на на Volkswagen с директно впръскване и турбина винаги е имало претенции, като най-много от тях са насочени именно към 1,4-литровия EA111, който се поставя и на популярния кросоувър Tiguan. Моторът е доста интересен, тъй като има чугунен блок, верига вместо ремък и дюзи за охлаждане на буталата.
Изглежда доста надеждно, но не е. Моторът е известен с проблемите с маслената помпа, което води до разход на масло (в това число и през системата за вентилация на газовете от картера). Системата за директно впръскване също дава дефекти. Във VW на няколко пъти правят промени по мотора, като проблемите бяха решени едва в края на жизнения му цикъл.
Към двигателите на на Volkswagen с директно впръскване и турбина винаги е имало претенции, като най-много от тях са насочени именно към 1,4-литровия EA111, който се поставя и на популярния кросоувър Tiguan. Моторът е доста интересен, тъй като има чугунен блок, верига вместо ремък и дюзи за охлаждане на буталата.
Изглежда доста надеждно, но не е. Моторът е известен с проблемите с маслената помпа, което води до разход на масло (в това число и през системата за вентилация на газовете от картера). Системата за директно впръскване също дава дефекти. Във VW на няколко пъти правят промени по мотора, като проблемите бяха решени едва в края на жизнения му цикъл.
Снимки: Производителите