Много неща могат да помрачат радостта от придобиването на автомобил, но една от най-сериозните и съответно най-скъпи е повреда на двигателя. Изданието Autorambler направи списък от 8 автомобила, които са по-уязвими от обичайното по този признак. Повечето от тях са желани на пазара на старо, като не са и чак толкова скъпи. Трябва обаче да знаете предварително с какво си имате работа, ако се спрете на тях. Все пак нека отбележим, че в случая става дума за по-висока честота на повредите, а не за стопроцентово сигурни проблеми. А и тази честота зависи преди всичко от качеството на поддръжката.
8 автомобила на старо, които създават проблеми (ГАЛЕРИЯ):
Високият данък съвсем не е най-големият проблем при второто поколение на кросоувъра от Щутгарт, носещо индекс ML 350. По-добрият вариант в случая е купуването на версията… ML 500. Да, при нея данъкът и разходът са по-високи, защото и конете са повече - 306 срещу 272, но пък получавате стария и проверен от времето V8 с обем 5,0 литра, който е много по-надежден.
Агрегатът с 6 цилиндъра и работен обем 3,5 литра (индекс 272) е направен от алуминиева сплав, като първите версии на двигателя са известни с малък ресурс на газоразпределителния механизъм. Проблемът с ангренажната верига беше отстранен през 2007 г., но не и този с всмукателния колектор. Това се отнася и за други модели на Mercedes-Benz с двигатели M272 и M273 (2,5-литров V6 и 5,5-литров V8).
Снимки: Производителите