fallback

Tesla обра наградите за безопасност на EuroNCAP

Сред отличените за 2019 са също три германски, една френска и една японска кола

Кои са най-безопасните автомобили на пазара? Независимата европейска организация EuroNCAP тества почти всички нови модели, появили се на Стария континент. Но понеже според собственото й признание не е коректно да се сравняват автомобили от различни класове (примерно Toyota Aygo и Mercedes G-класа), организацията всяка година излъчва най-добрите от отделните пазарни сегменти.

За целта се сумират резултатите по четири показателя - безопасност на възрастни пътници, на деца, на пешеходци и функционалност на електронните асистенти за сигурност. Сравняват се само базовите нива на оборудване. В класацията за 2019 са включени само модели, преминали изпитанията през тази година.

Победителите по класове:

 

 

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    EuroNCAP са нетърпими. Кога най-после ще ги вземат германците за да видят другите тогава, кои коли са най-сигурните. EuroNCAP нека минат под крилото на АДАК, ТЮФ, ДЕКРА и АудиБилд и да видят тогава как немската кола е най-сигурна. Ама немците са си виновни. подкупват всички медии и правят фалшиви тестове, а един EuroNCAP не могат да го сложат под крилото си. Предполагам скоро и това ще стане. Немците са нагли, лъжливи и безсрамни, като български шведи
  • #5
    #3 ( преди 4 години )
    НЕуважаеми, не съм се превъзбудил, като теб, когато пишат хубави неща за немските талиги! Теслата била несравнимо по-скъпа?!?!? От кого бе? Я погледни аналогичните немски премиуми голи, като пушка, виж им цените и ела пак да дрънкаш глупости кой бил несравнимо по-скъп!Гледам Porsche Taycan, което е най-напред от останалите е доста назад и само с 85% защита на водача и по другите показатели е по-слабо.Я му виж цената и ела да ми разправяш за цени и защо скъпите били по-сигурни.Трошето защо не е
  • #4
    до: #2 ( преди 4 години )
    Като е по-безопасно, къде са останалите коли със задно разположен двигател? Интересно защо до сега никой не е открил тази зависимост и как така до сега тези с двигатели отзад не са били най-безопасни. имаш ли някакъв логичен отговор или ще напишеш подобна глупост, като тази, която току-що си написал?
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Уважаеми, не се превъзбуждай. Резултатите на теслата са като на всички останали съвременни автомобили, само тези за електронните асистенти са по-високи, просто защото Теслата е несравнимо по-скъпа и затова при нея тия асистенти са серийни и в базовото ниво.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Да, даже няма нужда да ги блъскат в стената, за да открият топлата вода, че без двигател при удар отпред е по-безопасно.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Как може да тестват Тесла? Те не се ли допитаха първо до Тинтирито да им каже, че са фалирали няколко пъти вече и Тесла не съществува. Ама питайте го този форумен експерт фен на Де Ниро, немските печки, за да ви каже как са нещата! Преди да го питате обаче вижте кога са часовете за посещения на 4-ти км за да не ви върнат!
fallback
Последни