IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Nissan представи нова система 4х4 за електромобили

Трансмисията e-4orce съчетава технологии от GT-R и Patrol

Nissan представи нова система 4х4 за електромобили

Японският производител Nissan представи нова електрическа трансмисия за задвижване на четирите колела, която осигурява динамика на спортен автомобили и напълно предсказуемо поведение на пътя. Премиерата на технологията се състоя по на изложението за потребителска електроника CES в Лас Вегас.

Новата трансмисия се казва e-4orce, като съчетава технологии от суперколата GT-R и всъдехода Patrol. Тя работи с помощта на уникален алгоритъм за преразпределение на въртящия момент, като на всяка ос е поставен по един електромотор. В случая и двата агрегата работят като генератори при рекуперация на енергията при спиране.

Nissan Leaf

"Системата e-4orce дава на водача по-голяма увереност при управление на автомобила, като едновременно с това доставя и далеч повече удоволствие. Тя осигурява отлично поведение при завои, благодарение на перфектно сцепление с пътната настилка", коментира Такао Асами, старши вице-президент на Nissan, отговарящ за изследванията и разработките на нови технологии.

За съжаление, от Nissan засега не разкриват характеристиките на новата трансмисия. Известно е само, че е-4orce ще бъда по-мощна от системата, използвана при актуалната версия на Nissan Leaf e+. Това е и най-мощният електромобил в гамата на компанията, като развива 214 к.с.

Снимки: Nissan

0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Mkolev ( преди 1 месец )
    Хммм тука за някъкви поршета ста въпрос. Не съм професор като вас, но пък някъде в статията ми се мярна GT-R.... Още 200 години да съществува Ваг такава кола няма да могат да направят
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
  • #4
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Абе не знам за немците, но хамериканците (сиреч Тесла), го имат в серийно производство от има няма 6-7 години. И не само, че го имат, ами и могат да променят настройките с едно обновяване по въздуха. Също така го имат Ривиан, Болинджър, Байтън, и да - Порше, но от 2-3 години, когато е започнала разработката на Тайкан. Т.е. всеки производител, който слага отделен електромотор на всяка ос.
  • #3
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ама верно ли Троше преди 100г. бе ВАГи? Ама те немците всичко са измислили. Знаем! Интересно обаче защо все чакат другите да го въведат в производство и развият това, което са измислили. Те и автомобилите са ги измислили, но нещо не могат да ги правят. Другите им показват как се правят.
  • #2
    15 rate up comment 0 rate down comment
    гхмгхмгх ( преди 1 месец )
    На мен пък ми изглежда че трансмисия въобще няма, ама сигурно не ги разбирам както трябва нещата не съм журналист
  • #1
    1 rate up comment 12 rate down comment
    Фери ( преди 1 месец )
    Такава трансмисия Порше направи преди сто години.