IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Model 3 настигна Nissan Leaf по общи продажби

Смяната на върха при електромобилите ще стане факт до седмици

Model 3 настигна Nissan Leaf по общи продажби

В момента електромобилът с най-много продажби в света продължава да е Nissan Leaf, но се очаква до няколко седмици той да бъде задминат от Tesla Model 3 и класацията да има нов лидер, твърдят запознати с пазара.

Tesla Model 3 се появи през 2016 г. и предизвика истинска сензация. Търсенето на електромобила продължава да расте, докато при Nissan Leaf увеличение на продажбите не се отчита. През март миналата година от Nissan обявиха, че до този момент от Leaf са продадени 400 000 бройки, като това е отнела близо 9 години (първото поколение на модела излезе през 2010 г.).

Tesla

В същото време, само преди дни от Tesla съобщиха, че са продали общо над 900 000 електромобила в историята на бранда, като от тях 448 634 се падат на Model 3. Твърди се, че от март до декември Nissan е реализирал около 50 000 бройки от Leaf, което означава, че разликата с Model 3 е съвсем малка.

Експерти на пазара на електромобили подчертават, че при Tesla продажбите продължават да растат, докато при Leaf седят на едно място. Така съвсем скоро ще има смяна на върха при най-продаваните модели на ток, като Model 3 ще постигне само за 3 години това, което електрическият автомобил на Nissan направи за 9 години.

Nissan Leaf

Снимки: Carsweek

0 от 500
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Модел 3 има още потенциал покрай завода в Китай и догодина в Европа особено ако пуснат комби и пооправят малко интериора миналогодишните 300К продажби би трябвало лесно да бъдат подобрени
  • #5
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ма тя теслата фалирала...къде сте смешници, антиамериканистчета?
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    И още нещо: предното не може да бъде вариант при коли с почти постоянно наличен въртящ момент. Това е стара архитектура. Не може постоянно да ти квичи предницата и да караш половината година с постоянно примигващ лампа за сцепление. Май само немци и американци го разбират това.
  • #3
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да направим сравнение, за да еазберем защо Лийф не се продава. Външен вид: Тесла 8, Лийф 5 (първото поколение - 0). Пробег: 8 на 4. Софтуер: 9 на 2. Мощност: 9 на 3. Интериор: 6 на 3. Бързо зареждане: 8 на 1 (Нисанът не само се зарежда значително по-бавно през лятото, а и страда от Рапид Гейт през зимата. Няма подгряване на батерията, поради което понякога напълно отказва да се зарежда, а в най-добрия случай се зарежда колкото от обикновен контакт.)
  • #2
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Първото поколение на Лийф беше кошмарно грозно. Толкова грозно, чак плашеше, като го видиш на живо. Второто поколение вече го оправиха и наистина е красив автомобил. Да обаче не предложиха нещо кой знае повече, като задвижване и мощност. Помислиха си вероятно, че са единствените и няма кой да ги стигне. Да, ама не. Тесла показаха на всички, че електромобилите могат да бъдат красиви, бързи и с голям пробег. Нисан имаха шанса да бъдат едноличен лидер, но го проспаха. Предполагам Рено има пръст!
  • #1
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    ураааааа урааааа