IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Германци върнаха младостта на Porsche 964

Mletzko Heartbeat е името на най-новата тунинг-играчка в стил Singer

Германци върнаха младостта на Porsche 964

Докато феновете на Porsche въздишат над снимките на преработени модели от Singer, в Германия се работи по конкурентни модели. Дипломираният инженер Дирк Люрман преобрази едно 964 по свое виждане. Резултатът се нарича Mletzko.

Името идва от една история от 70-те години. Като младеж Дирк Люрман стои пред аптеката на господин Млецко и не може да откъсне очи от най-новата му придобивка – едно Porsce 911 2,7 RS. Млецко винаги е имал най-новите Porsche, а това е особено красиво. И като един от най-ранните спомени остава най-дълго в паметта на Дирк Люрман. 40 години по-късно той и екипът му използват името Mletzko за един от най-ексклузивните модели на Porsche, който можем да си представим.

Mletzko

Идеята за новия модел е вдъхновена и от Singer. Американската фирма преработва най-доброто от Porsche 964 с нова техника и изработва на ръка вътрешността на автомобилите. Въпреки космическите цени, моделите й са разпродадени за години напред. В същия стил е и Mletzko Heartbeat, който носи европейски регистрационни табели.

Дизайнът на Mletzko Heartbeat стъпва на каросерията на 964 от 1992 г. и е доработен с хиляда часа работа на ръка. Добавени са много карбонови части, а двигателят е подменен. 4-литровият боксер е с 369 к.с. и 398 нютонметра. В комбинация със собствено тегло от само 1145 кг динамиката се доближава до състезателната. Агрегатът е одобрен от TÜV – нещо с което моделите на Singer не могат да се похвалят често.

Mletzko

На много места е добавена електроника, която не е позната от моделите 964. Кутията идва от 993, но е с по-къси предавки и затова максималната скорост е 274 км/ч. Ускорението до 100 се извършва за по-малко от пет секунди. Въпрос на чест.

Кормилната уредба също е изцяло нова, с части от 964 Turbo. Окачването е Öhlins Spezial, джантите идват от ATS и са изработени по лиценз на Fuchs. Седалките, кожата и вътрешностите са изработени по поръчка. Инструментите са ориентирани към оригиналните, но са осветени с LED.

Mletzko

Тъй като Mletzko Heartbeat е изработено на ръка, времето за поръчка и чакане е дълго. Бъдещите собственици не трябва да страдат и от липса на дребни. Освен базовия модел 964, който може да струва около 50 хиляди евро, са нужни още около 600 хиляди за преработката. Предупредени сте.

Снимки: Mletzko

0 от 500
  • #1
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Тато ( преди 4 години )
    Запазени ли са авторските права над модел от 70-те . , мога ли да си изработя същата кола ръчно с някои промени , разбирасе?