fallback

Daimler и Volvo обединяват сили

Двата производителя ще разработват заедно двигатели с вътрешно горене

Концернът Daimler и компанията Volvo Cars, която е собственост на китайския Geely, са започнали преговори за бъдеща съвместна разработка на двигатели с вътрешно горене, съобщава германското издание Automobilwoche, позовавайки се на анонимни източници. Това ще позволи на двата производителя да намалят съществено разходите си за направата на нови агрегати.

Изданието цитира висш мениджър от Volvo, който твърди, че вече са проведени първоначални разговори с ръководството на Daimler, но все още няма конкретни планове за съвместния проект. Говорител на германския концерн на свой ред допълни, че съструдничеството с компанията Geely, която е основен акционер в Daimler (има цели 10%), се развива положително, но отказа да коментира евентуални съвместни разработки.

Още през октомври от Volvo обявиха, че ще слеят активите си за разработка на двигатели и за тяхното производство с тези на Geely, като за целта ще бъде създадено подразделение, което да снабдява двата производителя както със стандарни двигатели, така и с хибридни задвижващи агрегани.

Спорез Automobilwoche, новото подразделение ще започне работа през март, като именно то ще е в основата на сътрудничеството с Daimler. А това означава, че двата производителя ще се партнират и в разработката и производството на хибридни системи.

Geely и Daimler вече обявиха, че заедно ще направят следващото поколение на Smart, което ще премине изцялно на електрическо задвижване. Машините ще се произвеждат в съвместно предприятие в Китай. Двете компании си сътрудничат и в компания, предлагаща луксозни автомобили на местния пазар.

Снимка: Automobilwoche

fallback
  • #5
    Volvo ( преди 4 години )
    Някой тук да е карал Волво? Явно не! Има огромна причина, Волво да има 100% увеличение на продажбите в Европа. Просто са направили много добри коли! Много добри! ...а вие си хейтвайте:)...а ние ще си ги караме:)
  • #4
    none ( преди 4 години )
    Работехме по проект за KUKA, когато ги купиха китайците. Първата им работа беше да спрат всички проекти и да изхвърлят поддоставчици те. Втората да изнесат всичко в Китай. Та и с Даймлер така. На всички е ясно че не Даймлер има нужда от Geely а Geely има нужда от Даймлер, за да продължи да лъже балъците че им продава "премиум" Волво...
  • #3
    Казах аз ( преди 4 години )
    Казах аз за немското автомобилостроене като фен на Гретка и Свети Илон джендърски вожда на нас най великата краварска раса отговорна на 90% за всички войни и убите хора по света .Нацията която само събори своите Кули и и затри толкова човешки животи.Нацията която създаде Алкайда и 100 други терористични организации ......Те така ние сме най хубавите какво да ви разказвам на вас!!!!
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Е те и арабите имат доста акции на даймлер та марката е китайско-арабска отдавна с лек аромат на немска бира. Всъщност не на бира, а на *** немски чорапи, както наскоро стана ясно, че миришат салоните на колите им. Отдавна съм казал, че немската автоиндустрия полека-лека отива при немската електроника. Това е положението, колкото и да лъжат и да мажат с рекордни продажби, печалби и др.подобни простотии. Лъжи за наивници...
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    взаимоотношенията между китайците и германците ми прилича ми на полов акт между мъжка и женска богомолка като в случая германците са мъжкия полколко трябва да си заслепен от шума и блясъка на парите за да влезеш в брак в който да налееш огромен капитал да предоставиш достъп до всичките си тайни и след всичко направено за гладната грозната и одрипана пепеляшка след време да бъдеш изхвърлен на улицата от нея това ще се случи с всички които са инвестирали и допуснали китайците до техните пазари
fallback
Последни