IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW няма да избързва с електрическите мотоциклети

Според шефа на марката в следващите 5 години няма да видим модели на ток

BMW няма да избързва с електрическите мотоциклети

През последните години с увеличена честота се появяват не само електромобилите. Все по-популярни стават и електрическите мотоциклети. BMW Motorrad обаче явно не бърза да се включи в течението.

В интервю за списание Cycle World, шефът на BMW Motorrad д-р Маркус Шрам каза, че електрическите мотоциклети може би имат смисъл в градски условия, но нищо повече.

„Както показва концепцията Vision DC Roadster, ние считаме това за силна част от гамата в бъдеще“, каза той. „В градски условия е възможно да се появи електрическо BMW в следващите пет години. В туринг, офроуд и спортните сегменти не съм сигурен, че ще го видим“.

BMW Vision DC Roadster бе представен на събитието на фирмата #NEXTGen през юни като изцяло електрически модел, включващ акумулаторен пакет с метални охладителни ребра и два вентилатора. Задвижването е поверено на задното колело чрез цилиндично оформен електромотор. Дизайнът на байка не напомня на друг мотоциклет на BMW и не се очаква да влезе в серийно производство.

BMW

„Уверен съм, че мотоциклетът като продукт ще става все по-важен – не за ежедневен превоз, а като продукт за удоволствие“, допълни Шрам. „Електрическата мобилност ще бъде важна за мотоциклетите в градски условия в следващите пет години“.

Ако задвижването на ток стане по-често срещано при мотоциклети, фокусирано върху придвижването в градски условия, очевидно машините за ентусиасти ще запазят високообортните си двигатели с вътрешно горене за дълги години напред.

Снимки: BMW Motorrad

0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Африка Туина го разглобиха и показаха буталата, цилиндрите и цялата карантия. Не беше мръднал, а го бяха сцепили от каране, за да ги навъртят тези км. Бяха обикаляли на 3 континента Европа, Азия и Африка при много тежки условия и липса на пътища. Казаха, че просто няма такъв мотор.
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Не те знам из коя Европа си бил и какво си гледал, но аз живея там и всеки ден виждам. Най-много се карат японски мотоциклети и има защо. Като цена, здравина, икономичност и качество са непобедими. Има едно австрийско предаване в тубата го има също казва се Мото визион. Води се от бивши състезатели в мото спортовете. На една Хонда Африка Туин и врътнаха 250 000 км без да пипат нищо по нея. Само консумативи. А знаеш ли кой модел мотоциклет е милионник? Пак Хонда. Сети се за модела!
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    RD ( преди 6 месеца )
    Аз карам К1300r и съм доволен. Гледам из Европа карат Триумф, БМВ и КТМ. Исках да се запиша за един организиран тур около света, ама се размина. Но там изискването беше за нова машина от доста къс списък с модели. Повечето бяха на БМВ. Може и да са им куци моделите, ама не вярвам. Така че давайте газ и се кефете на живота, а такива приказки за по- по- най- оставете на автомобилистите :) За батериите - на мен не ми се влачат двеста кила отгоре, а и обичам дългите преходи. Няма как да стане.
  • #1
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    ЧАКАТ ПРОСТО НЯКОЙ ДА ИМ ГИ НАПРАВИ и нищо повече! Докато изчакват обаче другите не спят и произвеждат и продават. Докато се сетят ще са тотално изостанали, както немската автоиндустрия и както стана с немската електроника. Всичко немско полека-лека се отича в канала, докато държавата приеме „правоверното“ име Германистан. Ще минат години и ще им бъде обяснено, че това са изконни ислямски територии. Та тъй де за моторите не могат да ги правят и това е. И там са зле.