fallback

Mitsubishi също се отказа от дизела

През 2021 г. марката спира масовото предлагане на такива двигатели

Японската компания Mitsubishi е поредният производител, който се отказва от дизеловите двигатели, съобщава изданието Nikkei. 

От 2021 г. марката ще спре да предлага модификации с дизелово гориво на голяма част от моделите си. Дотогава нови разработки на дизелови мотори няма да се правят, а се предвижда единствено подобрение на сегашните. През 2021 г. Mitsubishi ще представи два обновени модела - Pajero Sport и Outlander, които ще имат по една дизелова модификация, като тя ще бъде и последната в историята на тези автомобили.

Всички останали глобални модели на Mitsubishi остават без дизелови модификации, като единственото изключение ще ъде направено за модела Delica D:5, предлаган само на японския пазар. Основната причина за решението на производителя са новите екологични стандарти (най-вече в Европа) и постоянно нарастваща конкуренция от страна на електромобилите.

Анализаторите на Mitsubishi прогнозират, че през 2023 г. делът на дизеловите автомобили ще бъде под 20% от общите продажби на марката. Подобен ход вече предприеха и други японския производители. Nissan и Toyota обявиха съкращения на инвестициите в развитието на дизеловите мотори, а Honda напълно се отказва от производството им в края на 2021 г.

Снимка: Mitsubishi

 

 

fallback
  • #5
    До #1 ( преди 4 години )
    Новите дизели с добавката с която вървят нямат нищо общо с кадилниците за които говориш. Вземи прочети и се ограмоти преди да пишеш глупости.
  • #4
    Бако ( преди 4 години )
    Когато ми направавят ел.амтомобил с който да отида на къмпин в планината и да се върна в града без презареждане тогава да ми се обадят да си го купя! А забравих и да проходим едва ли!
  • #3
    qaz ( преди 4 години )
    До #1 - е как няма да влязат в "правия" път като всички други пътища са забранени? Иронията е, че допреди няколко години именно дизеловият път беше правилния. Сега е електрическия. Обаче викаш тогава всичко беше лобизъм и политика, но сега всичко е "ток и жица" и няма да има повече издънки, а? Ха-ха, изсмя се графът на развален испански (ако разбираш какво ти намеквам).
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Тая фирма отдавна я съсипаха. Бяха една от най иновтивните компании, правеха много добри автомобили за времето си, и с доста напреднал дизайн. Ама днешните Мицубишита нямат нищо общо със Мицубишитата от едно време. Паджерото особено в първите 2 версии беше много корава машина. И до днес по улиците могат да се видят запазени екземпляри от 80-те и 90-те години които все още са в движение дори на по над 500 хил. км. Хората ги ползват за риболов, лов, да ходят с тях по горите.
  • #1
    .. ( преди 4 години )
    Така, така, един по един започват да влизат в правия път.За жалост, в БГ това нещо ще започне да се усеща след 10-15 години най-малко.Знам, че сега ще обясните, колко е "безвреден" дизела, но надявам се седенето по задръстените кръстовища в София да ви отвори очите, та да се насълзят хубаво от "екологичния" дизел.
fallback
Последни