IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

McLaren Speedtail разви 400 км/ч

Триместният хипер автомобил приключи последните тестове преди производството си

McLaren Speedtail разви 400 км/ч

Новият McLaren Speedtail завърши серия от тестове на космическия център Кенеди във Флорида, в които разви над 400 км/ч.

Развоен прототип, наречен XP2, вдигна максимална скорост повече от 30 пъти на дългата близо 5 километра писта Джони Бомър, с което затвърди статута си на най-бързия McLaren в историята. Доскоро титлата се държеше от легендарния F1, който разви 371 км/ч при представянето си през 1994 г.

Зад волана по време на финалните тестове на XP2е бил главният изпитател на McLaren Кени Брак. Преди да се стигне до тях прототипът е изпробван в Испания и Германия.

Speedtail

Фирмата нарича струващия 1,75 млн лири Speedtail пример за опита в олекотените конструкции на марката и отбелязва, че той има по-добър коефициент на въздушно съпротивление от всеки от предишните модели.

Хипер автомобилът е първият сериен хибрид на McLaren след Р1 и е първият с три седалки след F1. С дължината си от 5,14 м той е и най-дългият сериен автомобил на марката.

Главният изпълнителен директор на McLaren Майк Флюит каза: „Speedtail е необикновен автомобил, който въплъщава пионерския дух на McLaren и идеално илюстрира решимостта да продължим да поставяме нови еталони за представяне при супер и хипер автомобилите“.

Speedtail

При разкриването през 2018 г., McLaren каза че Speedtail ще бъде истински автомобил за шофиране. Той е разработен като хипер GT и трябва да балансира стегнато твърдо окачване с комфорт и скорост.

По-точни детайли за бензиново-електрическото задвижване на Speedtail не са дадени, но McLaren твърди, че акумулаторният пакет има енергийна плътност от 5,2 кВт/кг, което му дава най-доброто съотношение мощност/тегло при днешните високоволтови автомобилни системи.

След края на тестовете Speedtail официално влиза в серийно производство във фабриката на McLaren в Уокинг. Доставките на 106-те автомобила, които вече са продадени, ще започнат през февруари 2020 г.

Снимки: McLaren

Вижте още снимки в галерията:

0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    ферари стигат и по далеч като не предават закупените автомобилите на собственика а му го предоставят срещу годишен абонамент да си го погледа или да го покара на пистата
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Прочетете какво значи да притежаваш Макларън Ф1 и ще разберете защо повечето такива постоянно си сменат собствениците. Колата е супер ама с нея върви и договор за годишно обслужване караш не караш я пращаш в Англия за обслужване, което струва 200000 лири. Няма друга марка, която, да прави това с клиентите си. Купуват се 100 бройки, но плащат завинаги пари за още една супер кола всяка година доживот.
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Тези автомобили на 95% + заминават в колекции в нечии гаражи и няма да бъдат карани от изобщо до нищожно време. За съжаление!
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 5 месеца )
    Надали некое задно бенве ще ти даде по-голям кеф от това или Бугатито! Ааа...ти беше с неуДачия ли!?
  • #2
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    И кому са нужни тези максимални скорости само не ми е ясно, при условие, че само на писта могат да се правят. Някой чичко-паричко с комплекси да се хвали, че има кола, която вдига 400 или 400+. Ами комплексарска работа честно казано. А и според мен кефа от карането на кола не е да караш направо и да си с определена висока скорост, а съвсем друго. Има доста по-слаби коли от това и още повече от Бугати, които ще ви дадат по-голямо удоволствие от шофирането. Ама пусти комплекси...
  • #1
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Anatoli ( преди 5 месеца )
    Tozi McLaren e pyrviqt sled pyrviqt !!! Dobre napisano.