fallback

Новата Kia Optima - забранена за таксита

В компанията смятат, че това влияе негативно на имиджа на модела

Новото поколение на Kia K5, известна още като Optima, дебютира преди по-малко от месец, като се радва на огромен интерес от страна на клиентите. До момента компанията е събрала над 16 000 поръчки за модела, което при годишен производствен план от 70 000 бройки е отлично постижение.

Очаква се, че Optima ще се ползва с огромен интерес и на други пазари, но моделът няма да се продава на таксиметрови служби. А именно те изкупиха близо 40% от тиража на предишното поколение, съобщава изданию Korea JoongAng Daily, като се позовава на източник от Kia.

Радикалното решение се дължи на мнението на ръководството на компанията, което счита, че използването на K5/Optima като такси кара частните клиенти, най-вече тези от младото покоение, да избягват модела и съответно вредят на неговия имидж. В същото време обаче останалите бройки от предишното поколение ще се продават на таксиметрови служби, като се подготвя специална версия на модела, предназначена именно за това.

В Южна Корея новото поколение на модела се предлага на цени между 19 700 и 28 000 щатски долара, като в гамата двигатели са включени хибриден агрегат, както и версия на газ. Все още не е ясно с какви мотори ще се предлага европейския вариант на автомобила.

Още снимки на модела - вижте в галерията

Снимки: Kia

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    почнаха да правят дизайн няма спор. преди години в Южна Корея се качвах на таксита Рено-самсунг. някакъв грозен ръбат модел, но тогава бяха влезли и новите модели на марката- близнаци на талисман.
  • #8
    xxc ( преди 5 години )
    до всички разбирачи - първо в Германия такситата са Е класа, БМВ няма нито едно; второ това е една от причините всички модели на МБ да се харчат като топъл хляб, а единствено Е класата да отстъпва значително по продажби спрямо БМВ 5цатака че Киа знаят какво искат, няма нужда от акълии
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    #3 какво значи това? Аз си мислех, че компанията избира най-изгодният финансово автомобил и купува много бройки за флотилията си.. как се избира дуракоустойчив преди да е тестван?
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    колко фиат кубо сте виждали с друг освен жълт цвят? ...
  • #5
    пепе ( преди 5 години )
    В Германия всичките таксита са БМВ или Мерцедес. Просто Киа трбва да забранят само там, където е практика пропаднали се*яци да стават бакшиши щото за друго не стават. В Германия нека си има и Киа бакшиши.
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    много ясно че вреди на имиджа... Ако някой иска да си купи нова лъскава кола от този клас, но всяко второ такси в града е такова - аз поне няма да си я купя. Има доста конглокенция в днешния автомобилен пазар за да съм бакшиш с друг цвят на колата... Тестването няма нищо общо тук - това че ги карат бакшишите не ги прави по-здрави. Това се разбира евентуално след години.
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Точно, един автомобил, ако се кара от бакшуги, значи е дуракоустойчив!
  • #2
    Смешковци! ( преди 5 години )
    Е-класата повече от 30 години се ползва като такси в Германия и др. страни (с малките мотори) и никой никъде не е казал, че това е намалило имиджа! Напротив, с такситата Мерцедес отново се доказа като здрав и надежден автомобил, изминаващ стотици хиляди, та и милион км.!
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Добро решение, даже могат да запазят производството на старото поколение за известно време с намелена цена именно за таксита
fallback
Последни