fallback

Когато 900 нютонметра не са достатъчни

Volkswagen Touareg V8 TDI получи тунинг от Abt

Актуалният Touareg маркира края на една ера, тъй като е последният модел на Volkswagen, предлаган с осемцилиндров двигател. От началото на годината флагманът на марката се предлага с най-мощния от всички TDI – нещо като изгодна алтернатива на Audi SQ7 и Bentley Bentayga Diesel.

Осемцилиндровият агрегат е всичко друго, но не и слаб. Стандартно той разполага с 422 к.с. и 900 Нм. И в случай, че тези данни ви се струват недостатъчни – причини винаги могат да се намерят – помощ ще ви окаже тунинг-фирмата Abt.

Най-големият тунинг-специалист за продукти на концерна Volkswagen включва Abt Engine Control и вдъхва на осемцилиндровия агрегат още 78 к.с. и 70 нютонметра. Резултатът са кръгло 500 к.с. и 970 нютонметра. Ускорението до 100 не е обявено, но вероятно е по-добро от серийните 4,9 секунди.

Цената на автомобила с доработките е 89 825 евро. Който няма нужните дребни, може да направи и своя V6 TDI по-бърз. Мощността от 286 к.с. и 600 нютонметра може да бъде вдигната до 330 к.с. и 650 нютонметра. Ъпгрейд за по-слабата версия с 231 к.с. ще дойде през 2020 г.

Abt не променя нищо по каросерията и окачването, но предлага един куп нови джанти с размер до 22 цола. По желание може да се поръча и LED-осветление във вратите, което прожектира логото на Abt на земята.

Снимки: Abt Sportsline

Вижте още снимки в галерията:

fallback
  • #30
    анонимен ( преди 4 години )
    ВАГинаторчето пак се е развихрило и пише с какви ли не имена. Раздвоението ми на личността взема връх и няма спиране в защита на селската марка. Колко ли акции има в нея, че така яростно да я защитава не зная. Явно са много и печели много. Може и на мнение да му плащат. Нищо чудно. За такива лъжи и измами ВАГ са готови на всичко. Справка дизел гейт и другите им простотии. Мало-умниците обаче обичат да бъдат лъгани и мамени. Вярват на сладки приказки и реклами. На такива разчитат ВАГ. Факт!
  • #29
    Вариатор ( преди 4 години )
    В симулация на гонка между Туарега и Х m50d. в сайта цепферс става ясно ,че до 140км двете машини ускоряват еднакво в 9.4с след което въртящия момент и обема казват своето и Туарега пресича 200км за 20.7 с докато БМВето отнема 22.5с До 250км разликата се увеличава още до достигането на 5сек време .
  • #28
    Вариатор ( преди 4 години )
    Бил патил с Фолксваген ми как няма да патиш аз като само те гледам ми става ясно как някой ти е пробутал някой гроб на 500х километра и после Фолксваген били виновни.Не никой не ти е виновен сам си си виновен...Отиди до Германия или Швейцария купи си кола на истински километри ,поддържана във нормален сервиз и си карай....Кой в днешно време прави коли да издържат по половин милион?!?!??!Никой няма полза колата се взема нова лизинг бам 5 години и 150х километра и чао следващата
  • #27
    Вариатор ( преди 4 години )
    Какви измамници ве брат какви 5 лева?Изманици били ВАГ тебе с какво точно те измами Ваг бе комплексар?За кое измамили за изгорелите газове ами сами ти ли не разбра ,че почти всички фирми са лъгали !!!А честно ли е да набиват само във Европа незнам кой си Еко стандарт а целия останал свят да се прави на Луд .Ми не живеем ли всички на една и съща Планета???Какво пазим тук като от другата страна на света никой не *** и от това страда само Европа и ние европейците да караме коли с 1литър двигатели
  • #26
    Неук ( преди 4 години )
    Между другото радар заглушителите правят невъзможна употребата на повечето екстри като сензор за дистанция, лайн асиста, парктроника и други. Лазерният заглушител не пречи, освен на датчика за заслепяване на насрещно движещите се и на нощното виждане и то единствено в момент на задействане. Та СЮВ с ускорение на спортна лимузина и употреба в България за мен са несъвместими неща.
  • #25
    Неук ( преди 4 години )
    Дериват е термин във финанс. и химията, но не е препоръчително да се използва в по-общ смисъл. Сравнение в качеството между средно бюджетен VW и представител на високия клас, ще Ви покаже, че има наистина огромна разлика в полза на последния. Американците твърдят, че не може да се замести липсващия обем, но до 200 x5m50d и нечипосан 4.0 tdi с ток са почти равни. След това обемът и върт. момент бие. Къде ще го използвате? Имате ли радар и лазер заглушители за 10000 лв? Има смисъл за зап. Европа
  • #24
    до 21 ( преди 4 години )
    Сам си отговори защо хората така се дразнят на VAG. Защото са измамници и хората са се парели. Нали знаеш, никой не иска да го лъжат. За това реагират така. И аз съм от хората, които - веднъж фолксваген, повече никога фолксваген.
  • #23
    Вариатор ( преди 4 години )
    Единствената пръчка това си ти.Туарег си е супер а ти отиди и си драскай под статиите за великите японски автомобили и техните джипове който напоследък са много модерни със своите атмосферни двигателчета по 2.4 литра и великият Вариатор.....Явно пиенето в селската дискотека е приключило и нямаш друга работа та да пишеш глупости по нощите.....селски
  • #22
    анонимен ( преди 4 години )
    Качествена кола и дериват на ВАГ в едно изречение не ги употребявай никога Краварче, защото са оксиморон! Имаш претенции никой да не пише нещо негативно за любимата ти селска марка, а когато има статия за японски автомобил ти си първи в простотиите. Поне хората тук пишат истини, а не като теб. И това да цъкаш минуси и плюсове е наистина чудесно нещо. Ставаш много убедителен по този начин нали? Всъщност си жалък. А Туарега си е чиста пръчка!
  • #21
    Краварче ( преди 4 години )
    Защо под всяка статия за ВАГ и хоп поредния реднек краварски да се изходи.?!?!?..Алооо това е статия за Туарег скъпа ,качествена кола със интериор и екстериор ......А ти давай чиба от тук *** там под статиите за Свети Илон дето прави презентации Напушен!!!!!!
fallback
Последни