fallback

Nissan GT-R на 50 - как се промени култовата кола

Началото дава моделът Skyline, който дори не беше купе

Само преди дни компанията Nissan обяви, че по време на автосалона в Женева през март догодина ще покаже първата бройка от серийния GT-R50, разработен съвместно с ателието Italdesign по случай 50-годишнината на легендарния модел. От колата, струваща 1 млн. евро, ще бъдат построени точно 50 бройки, като в основата им е превърналото се в легенда спортно купе.

По този случай изданието Motor1 реши да припомни как през годините се е променял култовият модел. Вероятно, някои не знаят, че първоначално бързата и мощна машина не е била купе, а седан. И не се е казвала GT-R, а Skyline. Ето как автомобилът се променя през годините, за да достигне до сегашното си поколение R35.

Снимки: Nissan

fallback
  • #6
    TRIFON CVETANOV ( преди 3 години )
    ZAMEN TOVA E NAI IAKATA IAPONSKA MASHINA NISSAN GT-R KATO NEIA NIAMA DRUGA NA SVETA TOVA E KLASIK MARKA I ZAPAZENA
  • #5
    Някои с кола ( преди 4 години )
    GTR-a е прехвалена кола
  • #4
    Кимоното ( преди 4 години )
    Трагедия. Тази кола е жив символ на японската спортна импутентност
  • #3
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    Някога по татово време помпаха такива жигулита.Жълтите никога няма да проумеят, че спортната кола е не само каросерия с мотор.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    ...със 7,5 км по-къс от предшественика си...Как ли се паркира този предшественик?
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Истинска легенда e Nisan GT-R.Специални поздравления на мистър Казутоши Мизуно, създателят на все още актуалния Нисан GT-R R35.
fallback
Последни