fallback

Virtus GTS – непознатият Volkswagen

Бразилският клон на марката напомня на спортните модели от 80-те, носещи същото обозначение

Volkswagen Бразилия представи модела Virtus GTS, който ще дебютира през 2020 г. В превод името Virtus означава „мъжественост“, а когато бъде комбинирано с GTS, бразилците очакват автомобил, който има повече сила от обикновено. Емблемата GTS бе популярна в Южна Америка през 80-те и 90-те години.

Ако Virtus GTS ви прилича на Polo, не сте в грешка. До средата си той е идентичен с европейския модел, но назад е с формата на седан и е по-дълъг с 42 сантиметра от Polo. Общата му дължина е 4,48 м, като 8,5 са в междуосието.

Двигателят идва от модела Jetta. 1,4-литровият TSI-мотор е с мощност 150 к.с. За по-спортното му поведение помага електронна симулация на блокаж на предните колела, която помага в завои. Шофьорът може да избира между режими на превключване на шестстепенния автоматик. Изцяло светодиодни фарове също са част от оборудването.

Virtus GTS разполага и с изцяло дигитален кокпит и 10,25-инчов тъчскрийн. Системата може да работи с Apple CarPlay и Android Auto. На таблото има поставка за мобилно устройство, а в купето са разположени няколко USB-входа.

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    междудругото двигателя на това е страхотен - върви много прилично (8 сек до 100кмч) и харчи като дизел ако се кара без издевателства - примерно 140 на магистрала.
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    ейй много наранени душици... много жлъч се е събрала. Колата е това което е - като не ви харесва - вземете си нещо без пластмаси и приличащо на 2021-ва за тая цена.. много ми е интересно какво ще бъде?
  • #9
    112 ( преди 4 години )
    Какъв е този грозен кошник ... ааа фолксваген, ясно ясно.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Най ме кефи някоя ***, като вземе да се вживява в ролята си на защитник на селската марка. От такива защитници на ВАг противници не му трябват. Само, като им видиш интелектуалното ниво и ти става ясно какво е нивото на автомобилите, които се произвеждат от селската марка. Каквито колите - такива и феновете!
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Не е нужно да си заможен, не е нужно да караш Бентли или Мазерати, за да можеш да различиш евтиното и некачествено от евтиното, но с добри материали и качествено. Дори Дачия си подобриха интериора и нещата изглеждат по-добре от тозва поредно ВАГенско недоразумение, което си е точно кола от 80-те. Ако не бяха електронните неща си прилича точно на Гоуф двойка. Просто нямам думи, а сме 2019 г...
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Най- ме кефи некой като е изключително заможен и кара само бентли и мазерати и дойде да обЕснява за пластмаси и конци... Има си класове коли - лукс и НЕлукс... *** то не мое да вдене и си цикли...
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Най- ме кефи некой като е изключително заможен и кара само бентли и мазерати и дойде да обЕснява за пластмаси и конци... Има си класове коли - лукс и НЕлукс... *** то не мое да вдене и си цикли...
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Най ме кефи вътре. Толкова пластмаса и в Дачия не съм виждал. И всичката тая пластмаса съшита с червени конци и кантове. Вярно прилича на кола от 80-те години.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Всичките Фолк с Вагени ги познаваме до болка. Всичките са един дол дренки трошки. Ама пък да ти предложат такъв кош и да ти го обявят за спортен и мъжественост с тази малка моторетка, който си е Поло с раница отзад е голяма наглост. Но пък фенската им маса, като е с такива умствени способности що да не им предлагат и такива трошляци.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Ахх Поло 1.4 седан с ел. симулация на блокажа... "Мъжественост GTS" 2020та г.
fallback
Последни