IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как ускорява Dodge с мощност 888 коня

Версията Challenger SRT Hellcat XR ще бъде произведена в 80 бройки (ВИДЕО)

Как ускорява Dodge с мощност 888 коня

Германското подразделение на AEC (канадският дилър на Dodge и RAM, което също така се занимава с тунинг) показа своята версия на купето Dodge Challenger SRT Hellcat, чиято мощност бе увеличена на 888 коня. От автомобила ще бъдат направени само 80 бройки, а дивото му ускорение бе показана на видео от холандски влогъри.

Легендарният американски масълкар Dodge Challenger в още по-мощното му изпълнение SRT Hellcat е един от най-атрактивните автомобили. С чудовищния си V8 Hemi двигател, разположен под бруталния му капак, той може да предложи до 717 конски сили и 889 Нм въртящ момент. Това несъмнено е и един от най-мощните автомобили, които могат да се намерят на пазара.

Dodge Challenger SRT Hellcat XR

Двигателят на Challenger SRT Hellcat има голям потенциал. Той е огромен и много тунинг студиа вече представиха своите пакети за надграждане на този модел. Като например AEC, която реши сериозно да промени автомобила. Моделът, наречен, Hellcat XR, ще бъде предназначен за автомобилния пазар в Европа.

Холандските влогъри от Youtube канала AutoTopNL получиха възможност да тестват Hellcat XR на аутобан в Германия и споделиха впечатленията си. AEC оборудва модела с 2,4-литров механичен компресор. Спецовете също така се погрижиха да създадат свой собствен чип тунинг и да намалят предавателните числа за по-добро и по-рязко подаване на мощността на задните колела. Така Hellcat XR ускорява лудо дори при високи предавки. AEC дори добави по-ефективна изпускателна система. Благодарение на тези модификации Hellcat XR има номинална мощност от 888 к.с. (999 Нм).

0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    До втори: Вярно е, но този мотор все още се произвежда, макар да казаха, че 65 моделите вече слизат от конвейра. Ще продължава да живее за моделите на Майбах и за Пагани. А и тук говорим конкретно за двигателя, не в какво се слага. Иначе Доджа е страшен, няма две мнения.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Момо ( преди 6 месеца )
    Конете не бяха ли 707, а не 717??? Не се заяждам, просто питам. :) :) :)
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    112 ( преди 6 месеца )
    Едно време нямаше чак такива ограничения на вредните емисии. Все пак трябва да се влезе в някакви граници. Този 6.0L V12 в днешно време никой не би го пуснал да се произвежда.
  • #2
    4 rate up comment 1 rate down comment
    С ( преди 6 месеца )
    Ограничиха го на 1000н.м.заради трансмисията.Много неща са възможни,но ненужни.Смятам,че колата има задоволително представяне и повярвай ми,не се сещам за кола при,която да получаваш по добро съотношение мощност цена от тази.Страхотна е.Истински мъсъл за мъже...Брутална и сек*и
  • #1
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Все още ми е интересно, как АМГ преди над 15 години показаха 6.0 литров, 12-цилиндров мотор с електронно ограничени 1000 нютона, а в днешно време, наглед по-големи и модерни двигатели, не могат да достигнат този въртящ момент. Да не говорим, че мотора на АМГ с един чип отива на 800 к.с. и 1200+ нютона...