IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето какво се случва, когато минете през гърбица с висока скорост

След като изгледате видеото, следващият път ще карате доста по-бавно

Ето какво се случва, когато минете през гърбица с висока скорост

Чудили ли сте се някога какво ще се случи ако преминете през гърбица или неравност с пълна скорост, вместо да намалите? Не се чудете повече, защото YouTube-каналът Warped Perspective го направи вместо вас.

Авторите са били любопитни да видят как реагира окачването на високоскоростни удари при неравности. Те използват един Mercedes-Benz E-Class и няколко високоскоростни камери и преминават през различни гърбици тип „легнал полицай“, за да проверят какво се случва. Повечето от ламарините на автомобила са свалени, за да заснемат камерите точното движение на окачването и на влиянието върху каросерията.

Най-интересно е да се види как гумите реагират на ударите и как заедно с окачването те работят за изглаждане на неравностите. В един от тестовете гърбицата е изцяло абсорбирана от гумите, което оставя окачването и колата спокойни. При другите гърбици окачването подскача и удря гумата в каросерията. Кадрите са интересни.

Това видео е продължение на теста, който същия канал направи преди две години за да покаже какви са пораженията при преминаване през дупки на висока скорост, използвайки същата кола и оборудване. Резултатите от това видео са също така внушителни.

Снимка: Warped Perspective

0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    Братчеда самурай минал половин милион км с едни дискове...Маслото и то ли е оригинално?А гумите?Чувал съм че на тойотите и др, полуфабрикати обратният бензин или дизел препълвал резервоара, щото връща повече отколко смуче...
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Мх ( преди 4 години )
    Той тоя махнал полвин'та кола как ш я чупи :D - я качи 4 маймуни вътре, върни сичкото ламарини обратно и напълни багажника, после мини пак и от глокника ш фърчат части чак до Япония :DDD
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    "защо ли само тойоти карат арабите" - те арабите забулват и жените си - твойта забулил ли си я?
  • #7
    3 rate up comment 9 rate down comment
    ники ( преди 4 години )
    защо ли само тойоти карат арабите а те неса прости хора където няма пътища и королата е с макверсън и отзад за разбирачите дето никога не са има ли здрав автомобил принципно нямам комплекси за избиване взел съм я да ми върши работа я си напишете марките с който избивате комплексите си и си признайте колко пъти сте сменили абсолютно всичко по предница и по колите си като цяло карал съм и немски бънгий то постояно има нещо за правене то постояно чека свети да не говорим за расход
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    #3 точно корола от 86-та карах преди време - ужасно окачване! Всичко друго на тази кола мога да похваля, но не и окачването. Друсаше като каруца.
  • #5
    11 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Странно защо световните лидери не се возят в конфортна корола а предпочитат скапаното окачване на Мерцедес? Всъщност, такава изцепка може да сервира само собственик на корола на 500К км.
  • #4
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Корола с комфортно окачване. Леле това е за Гинес
  • #3
    5 rate up comment 14 rate down comment
    ники ( преди 4 години )
    имам тойота корола 1983год с оригиналното окачване оригинални дискове незнам но е на повече от 500хил и никога не съм намалял на легнал полицай колата минава много гладко все едно пред дуки извинявам се но си карайте германските бънгий на немския инженер някой му е отворил главата изаакааал се е вътре и му е казал че може да прави автомобили айде сектанти нека оплюването започне сега
  • #2
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Kamikaze ( преди 4 години )
    Трябваше да използват някой японски нечупещ се шедьовър за теста. Или поне 6 броя.
  • #1
    30 rate up comment 2 rate down comment
    Име ( преди 4 години )
    Мда, старата мотокросаджийска американска поговорка - When in doubt, pin it!Иначе на мен много отдавна като начинаеш шофьор ми набиха в главата (буквално!), че дупки и препятствия се минават без спирачка. Колкото си спирал преди препятствието, толкоз! Точно преди да се "удариш" в него, пускаш спирачката, за да олекне предницата.