fallback

Toyota Corolla ще е само хибрид в Европа

Бензиновите версии отпадат от гамата през 2020 г.

Японската корпорация Toyota съкращава европейската гама задвищващи агрегати за Toyota Corolla, като от нея ще отпаднат всички двигатели с вътрешно горене. Така, от 2020 г. на пазарите в Европа ще се предлагат единствено хибридни седани и комбита Corolla, съобщава Autocar.

Моделът ще бъде достъпен с два хибриди агрегата, в чиято основа ще бъдат 1,8-литров и 2,0-литров бензинови двигатели. Тяхната мощност съответно ще бъде 122 и 180 к.с. В момента Corolla е достъпна с 1,2-литров бензинов двигател за хечбека и с 1,6-литров бензинов за седана, докато комбито се предлага само с двете хибридни системи.

Засега от компанията не съобщават причините за това решение, но най-вероятно японците тръгват по пътя на електрификация, който вече поеха повече водещи автомобилни концерни.

Снимка: Toyota

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 4 години )
    Съгласен съм да са на ток колите, но пробега им да стане поне 800 км и да могат да се зареждат за максимум 2 часа на много повече места от сега. Тогава съм ЗА, но при сегашното положение хибридите са най-доброто решение. В града се движат изключително икономично и малко харчат и извън града също. глупостите, които някой разпространява, че извън града харчат много са пълна лъжа. Харчат повече единствено при максимална скорост и скорости над 150 км/ч.
  • #17
    анонимен ( преди 4 години )
    #15 Не само съм сядал, а и имам бе мурджо! ти си този, който не само не е сядал, а и освен на снимка не е виждал нов хибрид на Тойота. Ако на мен не ми вярваш се качи на едно зелено такси и виж колко е разхода. Такъв разход за който дрънкаш НЯМА! Дори и при най-неикономичното каране, дори и на газ-спирачка и газ до ламарината разхода над 7/100 не можеш да постигнеш. И да искаш не можеш.При всяко отпущане на газта започва регенерация и ти се пълни батерията и после тока го ползваш за ускорението
  • #16
    анонимен ( преди 4 години )
    Колега, ако новата Корола слабия модел с 1,8 мотора ти дава разход 4.5-5 значи нещо не можеш да караш хибрид. Аз с моя Приус 3 го правя този разход. При топло време падам и под 4 без задръствания и трафик. Казхода на новата Корола хечбек 1,8 мотора е твърдо под 4. Лятото правих тест драйв. С 2.0 мотора е 4,5 обаче там доста настъпвах. Колата е много забавна за каране, а не само икономична. Абсолютна препоръка да се пробва от всеки, за да се види за какви технологии става на въпрос.
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    Еми нормално да са по-икономични от стария Приус 3, който е на 10 г модел. Хибридната им система е вече 6-то поколение, ако не се лъжа и все повече и повече я подобряват. Надявам се да са все така здрави, както старите. Приус 3 е милионник. В Зап.Европа, САЩ, Канада много от такситата са точно този модел все още и хората ги карат без никакви проблеми с оригиналните батерии са дори които имат 10 г гаранция. Никой друг не дава подобна гаранция което е факт за отличното качество на Тойота.
  • #14
    ДМ ( преди 4 години )
    Новата хибридна система наистина е доста икономична. Имах 2010 Приус 3 генерация и мога да кажа, че в сравнение с новата Корола/Приус бе по зле. Новата Корола която я карам вече 3 месеца е много по-икономична и има също по-добра возия. За едно семейство Корола седана или пък комбито си е супер кола. 1.8 литра двигателя не е много мощен, но е много икономичен-4.5-5 литра на 100 км. Разбира се ако човек е ентусиаст и иска да я кара като Формула 1 състезател, то тогава тази кола не е за него.
  • #13
    до 12 ( преди 4 години )
    Ти май не си сядал в тойота. Имам Корола хибрид, и средния разход на месец е 7 - 7,5/100. Какви4, какви 5 на 100 бълнуваш!? Няма такъв филм в истинския живот.
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Удобен начин да се изтеглят от Европа, където вече са на изхвъргачката.
  • #11
    bibendum ( преди 4 години )
    Стабилни коли са тойотите. Само салона и мултимедията да си пооправят и няма да имат грешка. Прекалено пластмасови са вътре, а мултимедиата е доста изостанала. Ако трябва да избирам хибрид, бих си взел Hyundai Ioniq. 3,5-4 литра на 100 си е норма за хибридите. Който има гараж с ел. инсталация може да скача и на Plug in хибрид. Тогава сметките за гориво (ток) са екстремно ниски.
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Ако търсите икономията си вземете 1,8 мотора. Наистина е супер икономичен. На тест драйва , като направих разход 3,5 градско не можах да повярвам. На извънградско се вдигна малко до 3,8. Не съм карал толкова икономичен автомобил до сега. После пробвах варианта с 2.0 мотора. Лудница е тази кола ви казвам. Набира, като електричка, залепя ви на седалката, а разхода е 4-4,5. Вътре нищо не се чува. Пълна тишина. Малко повече харчи, но върви доста повече. Поръчах си я. Март месец пристига!
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
fallback
Последни