Дръжките на автомобилните врати са нещо, с което всеки от време на време влиза в контакт. И ако човек не ги забележи, значи инженерите и специалистите по ергономия са направили всичко както трябва. Въпреки това, понякога трябва да се обърне внимание на един такъв незначителен детайл от екстериора. И не непременно поради това, че е неудобно - просто някой се е притеснил, че купувачът може да има специален опит при тактилен контакт с колата. Малко вероятно е да намерите следващите дръжки за 10 врати в таксиметровите автомобили - ще отнеме много време, за да обясните на клиентите как работят. Но поне изглеждат странно.
BMW Z1
Виждате ли дръжките в горната част на вратите на BMW Z1? На тези врати, които се прибират в праговете? Ами, тези дръжки, всъщност, нямат никаква функция. За да може ефектните врати на модела да се "гмурнат" в праговете, просто трябва да натиснете ключалката, която се намира на задното крило. Същото трябва да направите, за да се вдигнат вратите в първоначалното си положение. Трудно е да се каже защо педантичните германци са направили това - вероятно първоначално функционалните дръжки е трябвало да са там, където е ключалката, но нещо се е объркало. Или пък това е подобие на дръжки за този момент, в който механизмът за спускане/повдигане на вратите се повреди някой ден.
Виждате ли дръжките в горната част на вратите на BMW Z1? На тези врати, които се прибират в праговете? Ами, тези дръжки, всъщност, нямат никаква функция. За да може ефектните врати на модела да се "гмурнат" в праговете, просто трябва да натиснете ключалката, която се намира на задното крило. Същото трябва да направите, за да се вдигнат вратите в първоначалното си положение. Трудно е да се каже защо педантичните германци са направили това - вероятно първоначално функционалните дръжки е трябвало да са там, където е ключалката, но нещо се е объркало. Или пък това е подобие на дръжки за този момент, в който механизмът за спускане/повдигане на вратите се повреди някой ден.