fallback

BMW не се отказва от електромобил със смесена технология

Моделът i3 Rex разчита на допълнителен двигател за увеличаване на пробега

В зората на електрическите превозни средства някои компании заложиха на автомобили, които съчетават две технологии. От една страна, те бяха електромобили с батерия и нелош пробег, а от друга - имаха и малък двигател с вътрешно горене, който работи като генератор. Най-известният от тях е BMW i3 Rex. 

Идеята на този тип автомобили беше, че двигателят с вътрешно горене може да се използва като спасителен изход, ако батерията се изчерпи напълно. С развитието на индустрията и появата на станции за бързо зареждане подобна технология губи своята актуалност.

Сега много електромобили осигуряват пробег от над 400 км. При излизането си на пазара BMW i3 предлагаше едва 130 км, но сега този показател е два по-голям. Това е и причината в BMW да не виждат смисъл от развиването на технологията за допълнителен пробег с помощта на двигател с вътрешно горене.

Въпреки това, баварците смятат поне още 2 години да продължат да предлагат този модел на пазара. Според шефа на отдела за разработка на електрически двигатели в концерна - Ян Фриман, производството на BMW i3 Rex ще продължи поне до края на 2021 г. Този електромобил ползва допълнителен 0,6-литров бензинов мотор в качеството си на генератор.

Снимки: BMW

fallback
  • #7
    До: карбон едишъна ( преди 4 години )
    На кво си? Голяма фантазия имаш след употребата му. Малко попрекали, но пък важното е, че и ти не си вяраш. Няма да ти коментирам глупостите, а само ще ти кажа, че дори не си се возил на тази кола, но пък така смело лъжеш. Това със забиването на носа те издаде смешнико. А иначе колата си е чиста табуретка.
  • #6
    Смех ( преди 4 години )
    Тоя па *** кой го купува.Табуретка.
  • #5
    RD ( преди 4 години )
    BMW са върха!
  • #4
    i3 carbon edition ( преди 4 години )
    Ето казвам - LED фаровете на тая кола са съвършени - няма такъв ден. При отпускане на газта забива нос, все едно е на скорост (но и пълни батерията), а ако се натиска *** някъде по средата върви по инерция. Завива на много малко пространство. И докато всички други електрички на пазара с предно въртят гуми до една и са сила до 60, това нещо бута в гърба много безмилостно - (чак леко изтръпва лицето) и не спира и след 100 - супер кеф е!
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    С някой нещо да каже по повод колата или това се очертава сайт за наемни работници, озлобени от ниските си доходи? Еми не спирайте да повтаряте на шефовете си, че заплатата е унизителна, щом с нея не можете да си вземете автомобил дори на изплащане. Сега ако ви притеснява уволнението, нищо не може да се направи...
  • #2
    Пешо ( преди 4 години )
    Повтарям: моята баничарка също е хибридна. Изминава първите 4 метра с нулеви емисии - само на електрически стартер. Има и монтиран двулитров дизелак за удължаване на пробега до 1000 км.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Тия вече копаят дъното.
fallback
Последни