fallback

Lexus представи първия си изцяло електрически модел

UX 300e изминава 400 км и ще се появи на пазара през 2020 г.

В последните години всяка автомобилна марка представи по един електромобил, задвижван само на ток. С изключение на пионерите при хибридните и водородните автомобили от концерна на Toyota. Сега това се променя. На автосалона в Гуангжу (22 ноември – 1 декември), Lexus показа първия си задвижван на ток сериен модел.

UX 300e е оборудван с 54,3-киловатчасов акумулатор, който трябва да осигури изминаване на 400 километра с едно зареждане по NEFZ. Стандартното АС-зареждане е с максимум 6,6 кВт, а бързото DC-зареждане е с максимум 50 кВт. Електромоторът е с 300 нютонметра въртящ момент. Платформата GA-C е подсилена чрез допълнителни греди и модифицирани амортисьори към по-високите динамични изисквания.

КПД-то на мотора, инвертора, кутията и високоволтовия акумулатор е оптимизирано благодарение на дългогодишния опит в хибридните технологии. Акумулаторът разполага с температурен мениджмънт, който работи при ниски и високи околни температури. Контролни системи за зареждането и за защита от презареждане увеличават допълнително надеждността. Т.нар. Active Sound Control (ASC) пренася пренася при шофиране естествени шумове от околната среда и според Lexus създава естествено усещане при шофиране.

UX 300e е част от глобалната стратегия за електрификация „Lexus Electrified“, която си поставя сериозни цели за динамиката, управлението, контролните функции и удоволствието от шофирането. Тя позволява и интегрирано командване на силовото предаване, кормилната уредба, окачването и спирачките.

Пазарнияст старт на UX 300e е предвиден за 2020 г. за Китай и някои европейски страни. В Япония моделът ще се появи в началото на 2021 г.

Снимки: Lexus

Вижте още снимки в галерията:

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Тия 400 км с 50 КВч батерия ще ги измине на равна затворена писта с 30 км/ч. На Модел С са правени под над 1000 км така.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    "Active Sound Control (ASC) пренася пренася при шофиране естествени шумове от околната среда" - сиреч било им е много скъпо да направят добра шумоизолация и затова са решили да си я спестят напълно.
  • #2
    LEXUS ( преди 4 години )
    Ами Корола и Рав са най-красиви в класовете си заедно с някоя друга японска марка или корейска. Така че са добра реклама за феноменалния Лексус. Лексус абсолютно винаги и сега са с най-добрия и красив дизайн в премиум класа с конглокенция Аглока и американските красавци Кадилак и Линкълн. Европейската ширпотреба е за европейските еснафи с тесните улички,фиестички,голфчета,поло,рено клио и други коли за стиснати хора.
  • #1
    Кимоното ( преди 4 години )
    Дизайнът като Корола или рав
fallback
Последни