fallback

Всички срещу лидера - 5-те основни конкурента на VW Golf

Имат ли изобщо шансове съперниците на родоначалника на класа?

Само преди дни на тържествено мероприятие във Волфсбург беше представено новото, осмо поколение на Volkswagen Golf. Моделът, който даде името си на цял клас автомобили в Европа, претърпя сериозно промени най-вече в оборудването, докато дизайнът му може да бъде определен като еволюция.

Още базовият вариант на модела има цифров кокпит, а срещу доплащане клиентите получават опции, които не са характерни за този клас. Сред тях са тризонов климатик, премиум акустична система и още редица други технологии.

Гамата двигатели на новия Golf предлага колосална свобода. От 1,0-литров турбомотор с 90 к.с. през хибриди (един "мек" и два зареждащи се) до версия R с 300 к.с., което също ще помогне за успеха на този модел. Още повече, че дори предишното му поколение, което напуска пазара, продължава да е лидер по продажби.

Какво обаче предлага неговите конкуренти в класа? И имат ли те изобшо шансове да се преборят с най-успешния модел в Европа от дълги години насам. Ето 5-те основни съперника на VW Golf, които ще се опитат да отмъкват по-голяма парче от тортата:

Снимки: Производителите

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 5 години )
    Няма лъже, бе бате! Прочети АБ, да разбереш как в Германия колективно осъдиха ФВ заради компресорите на климатиците. В момента им върви дело за проблемните DSG и високия разход на масло на TSI. Те немците си го пишат.
  • #15
    анонимен ( преди 5 години )
    Работни коне,.. Само те ли имат работни коне!? Е хаааа, иска ти се желаното да е действително. Аз съм имал Голф и никога повече не погледнах фолксваген. Такава тояга повече не съм имал.
  • #14
    анонимен ( преди 5 години )
    250-300 k без проблеми с ФВ е за Гинес.
  • #13
    анонимен ( преди 5 години )
    хахах - японски не могат да се доредят
  • #12
    анонимен ( преди 5 години )
    #1, защо ни занимаваш с твоите неправилни предпочитания? Аз пък бих предпочел не само голфа ами и други пред немощната кия.
  • #11
    анонимен ( преди 5 години )
    Странно както само в интернет разни хора обясняват колкото лоши и ненадеждни са VW. A в същото време хората масово карат VW и масово навъртат по 250-300км без сериозни проблеми. Ами Golf и Polo са работни коне. Хората ги спукват от каране, после ги продават на по 150 хил. и втори и трети собственик и те ги спукват от каране до към 300 хил. км. и чак тогава идват на пазара в България със превъртени километражи. И после *** се оплаква че VW много се чупели. Купете си ново VW и тогава говорете
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    Това със "проблемите" при VW са абсолютни митове и легенди вероятно породени от единични случаи на фабрични дефекти които се случват при всички марки автомобили. Възможно е и всичко да е част от организираната негативна кампания която се води срещу VW последните години.Но хората и клиентите знаят че по надежно и по добро като като цяли от Голф няма.Затова и продажбите поставят нови рекорди. Най продаваната кола в Европа. Ако беше лоша нямаше да я купуват както става със оризарските щайги.
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    Близките 4-5 години е нереалистично някой да мине Голфа освен ако новия електромобил ID не вземе прекалено много продажби от Голф за да има шанс за другите модели но най-вероятно би бил модел от ВАГ, Астра или Фокус защото немския пазар е определящ в този клас а там гледат да е немско или с немска собственост както и Клио е най-продавано защото френския пазар е определящ в този клас накратко близо половината продажби на Голф и Клио в Европа са на родните им пазари и те правят разликата с другите
  • #8
    Онзи ( преди 5 години )
    Швабите отдавна се прославиха,като най-алчните ***. Карайте практични коли.
  • #7
    expert ( преди 5 години )
    Дано най-после си оправят двигателите! Последните TSI и TDI станаха известни единствено с проблемите си. Особено с разхода на масло. Не можеш да баламосваш клиентите си, че е нормално да харчи по литър масло на 1000 км. Или тресящия 1.5 TSI. P.S: Не забравяйте култувия въпрос на Фердинант Пиех, когато седна в един от конглокентите на Голф - Защо корейците го могат, а ние не?
fallback
Последни