IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Citroen C5 Aircross стана зареждащ се хибрид

Кросоувърът развива 225 к.с. и минава 50 км само на ток

Citroen C5 Aircross стана зареждащ се хибрид

От Citroen обещаха, че всеки нов модел ще получава хибридна версия, която да се зарежда от електропреносната мрежа. Началото вече е факт, като първият такъв автомобил е кросоувърът Citroen C5 Aircross Hybrid. 

Всъщност, историята на марката с хибридите стартира още през 2011 г., когато беше представен Citroen DS5 Hybrid4. Тогава обаче беше решено, че тези автомобили нямат бъдеще, но сега нещата се промениха значително и команията тръгна в съвсем различна посока.

Citroen C5 Aircross Hybrid

Citroen C5 Aircross Hybrid се отличава от стандартния модел по емблемите и допълнителния син цвят по части от каросерията. Технически моделът не изненадва, тъй като повтаря хибридните Peugeot 3008 и DS 7 Crossback. Разликата от тях, е че пробегът на ток е по-малък, а задвижването е само към предната ос.

Хибридният кросоувър се задвижва от 1,6-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра, развиващ 180 к.с. и електрически двигател със 110 к.с. Скоростна кутия е 8-степенна автоматична, а съвкупната мощност на агрегата е 225 к.с., което го прави най-мощния в гамата на модела.

Citroen C5 Aircross Hybrid

Батерията има капацитет 13,2 кВт/ч, което позволява пробег на електричество от 50 км. Смесеният разход на гориво, посочен от Citroen, е 1,7 л/100 км, а максималната скорост при движение на ток е 135 км/ч. Пълното зареждане на акумулаторите от фирмено устройство Wallbox отнема по-малко от 2 часа.

Литиево-йонната батерия е поставена под задните седалки, но въпреки това обемът на багажника е намален до 460 литра (600 литра при избутани напред задни седалки). Продажбите на модела започват през лятото на 2020 г., като стартовата цена е 39 950 евро.


Още снимки - вижте в галерията.

Снимки: Citroen

0 от 500
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 4 години )
    като видите как някой производител слага 180 к.с. ДВГ + и електрически двигател със 110 к.с. и получва 225 к.с. сумарно - да знаете че е пестил от инженерни напъни , Скоростна кутия И най вероятно някой мениджър не се е сетил навреме какво трябва да конструират инженерите и сега са го скалъпили набързо