fallback

Toyota показа новия си бюджетен кросоувър

Raize е създаден върху новото шаси на Daihatsu, базовата му цена е 14 425 долара

Toyota показа най-евтиния си кросоувър, чиито продажби в Япония започват още днес. Базовата цена на модела Raize в родината му ще бъде 1,679,000 йени (14 425 долара), а дали ще се появи и на други пазари по света още не е ясно.

Raize и създаден върху новата DNGA платформа на Daihatsu, която по същество е бюджетна версия на платформата на TNGA на Toyota. Моделът е по-малък от кросоувъра C-HR, с размери от 3,995 мм дължина, 1695 мм широчина и 1620 мм височина. Въпреки това предлага водещ в класа си капацитет за багаж и вътрешно пространство. Обемът на багажника е 369 литра, а при сгънати задни седалки може да се пренасят доста обемисти предмети. Освен това в салона има множество места за съхранение на всякакви неща.

Toyota твърди, че новото шаси допринася лекото и твърдо тяло и окачване, което води до "изключителна стабилност при управление и комфорт при шофиране". Двигателят е 1-литров трицилиндров бензинов турбо, който работи в съчетание с D-CVT (вариаторна трансмисия с двоен режим), като за първи път автомобил на Toyota използва скоростна кутия на Daihatsu, която използва зъбно-ремъчни предавки за подобрена ефективност на трансмисията.

Двигателят развива мощност от 97 коня при 6000 об/мин, а максималният въртящ момент от 140 Нм е наличен в диапазона 2400-4000 об/мин. От Toyota твърдят, че двигателят осигурява "мощно и плавно ускорение при ниски скорости и икономичност и тиха работа при високи". Средният разход на гориво е 5,4 л/100 км в смесен цикъл за варианта с предно задвижване и 5,7 л/100 км за 4WD версията. Последната е опционална и се нарича Dynamic Torque Control 4WD. При нея въртящият момент се предава на задните колела при ускорения от място или движение по хлъзгави пътни настилки.

Toyota Raize е оборудван с най-новите системи за безопасност Smart Assist, включително функция за избягване на сблъсък, която може да засича превозни средства и пешеходци, както и функция за предотвратяване на случайно стартиране на двигателя с контрол върху спирането (напред и назад). Кросоувърът също така се предлага с адаптивен круиз контрол и асистент за паркиране.

Снимки: Toyota

Още снимки - в галерията по-горе

fallback
  • #9
    Тос момче ( преди 5 години )
    Поредният Квазимодоот тойота
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    до #7 Не правя, а карам коли от 27 г. и потвръждавам, че от Тойота, Хонда, Сузуки, Мицубиши и Субару по-здрави коли не съм карал. А окачването им е наистина само за нашите хубави пътища. Не се троши и това е. Здрави машини са!
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Предвид СУВ манията би било добро решение такава кола за из града, а не голям камион, който да харчи много и да се паркира трудно. Двигателя предполагам ще е супер с малкия данък ще е 97 к.с., турбината ще му дава добър въртящ момент и ще върви прилично, защото не вярвам това СУВ-че да тежи повече от 1-1,2 т. Има си и 4х4, което го прави добра алтернатива на тези само с предно. Багажникът е наистина впечатляващ за такава малка кола.Като служим и добрата надежднос и качество на Тойота всичко е ОК
  • #6
    ge ( преди 5 години )
    Правя коли от 25 години. По-здраво окачване от това на Тойота и Хонда нема, нема и да има!
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Статията с право породи дебати. Третокласна фирма се гмурва в още по-евтини дълбини...!?! Решили са да смажат ТАТА ли? Не им стига, че удариха дъното, но решиха и да дълбаят надолу. Това е тяхната таргет група клиенти, възможно най-скъсаните ***. Все едно ФИАТ да направят по-евтин подбранд. Европа ще умре от смях!
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Тойота е най-богатата фирма за автомобили, така че ако Тойота не знае как да продава коли, то никой не знае.
  • #3
    Ами ( преди 5 години )
    Поредния бюджетен леген!
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Бюджетна Тойота е по-висок клас от луксозен ВАГ! Факт!
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Този дребосък може да има успех в Япония и евентуално в ЕС, макар че Европа предпочита, водена от шувинизъм, френски, италиаснка и немски атомобили, дори и с по-лошо качество, но за съжаление няма никакъв шанс в Китай и САЩ, защото е твърде микроскопичен и никой няма да го вземе на сериозно. А при положение, че годишно в света се продават около 90-95 милиона коли и почти 50% от тях се купуват в Китай и САЩ, то няма много значение какво предпочитат останалите пазари, ако искаш да правиш пари!
fallback
Последни