fallback

Skoda случайно (или умишлено) показа новата Octavia

Новото поколение на най-популярния модел на чехите вече не е тайна

Само преди няколко дни компанията Skoda започна кампания с тийзъри (скици) на новото поколение на бестселъра си Оctavia. Премиерата на модела ще се състои на 11 ноември в Прага, но вече е ясно как ще изглежда автомобилът.

Снимка на лифтбека се появи случайно (или пък умишлено) в конфигуратор на модела на германския сайт на Skoda в интернет, като малко след това беше премахната. Сега на страницата за Германия се предлага единствено комби-версията на модела в нейното сегашно поколение. Предполага се, че грешката е била допусната по време на подготовката за добавяне на новия модел на сайта.

Каквото и да се е случило, изтичането на информация е факт. Самият автомобил изглежда напълно очаквано, още повече като бъде сравнен със скиците, които Skoda показва в последните дни. Моделът е останал без двойните кръгли фарове от предишното поколение, които са заменени от светлини в стила на Skoda Scala. Решетката на радиатора и предната броня са по-големи, като явно са взаимствани от флагмана на марката Superb.

Фаровете срещу мъгла са преместени в сравнение с показаната преди дни скица, но това вероятно зависи от нивото на оборудване на модела. Джантите са 18-цолови, каквито вече се предлагат на някои модели на Skoda. Засега за задната част на новата Оctavia може да се съди единствено по тийзъра, пуснат от компанията, но може да се твърди, че тя ще има по-изящен вид, а големият надпис Skoda ще заеме мястото на емблемата на марката.

В интериора ще се появи нова мултимедийна система (най-вероятно цифрова за всички нива на оборудване), модернизирана мултимедийна система, нов волан и електронно-механична "ръчна" спирачка.

Снимки: Motor1

fallback
  • #16
    сепуко харакири ( преди 5 години )
    Момчета, разбирам, гроздето е кисело, карайте си японските полуфабрикати и не се бъркайте при истинските коли.Тук на един му возела твърдо шкодата.Купувай си джука и се кефи.И май един или двама хейтъри пишат по 10 коментара анонимно.не разбрахте, не сте явно, тези хора, швабите са били и са винаги номер 1.Окари мас?
  • #15
    APP ( преди 5 години )
    Този път много добре са се справили с дизайна. Но дано са подобрили и возоята, че всички досега взеха много твърдо все едно че седиш върху табуретка. Причина да не купя втора нова октави или сюпърб е именно возията. Когато бях на тест драйв продавача искаше да ме убеди че нарочно ги правели твърди и ергономочни и естествено ме загуби като клиент
  • #14
    анонимен ( преди 5 години )
    Хубавото на колите от ВАГ-групата е, че можеш да не сменяш масло. Така или иначе непрекъснато доливаш та то все е обновено и ново прясно масълце, което излиза от кюнците отзад под формата на дим и сажди. ама какво ви бърка. Важното е тези зад вас да страдат, а вие да подавате повечко газ, за да им покажете как върви немската каручка.
  • #13
    анонимен ( преди 5 години )
    ВАГ ли е не ми го хвалете! И стига с тези приказки под шипковият храст как вашите ВАГове не се чупели, нищо не сте сменяли и т.н. АутоБилд нали ги тества и се вижда колко са здрави. Колко проблемни двигатели и скоростни кутии имаха и криеха проблемите. А разхода им на масло е пословичен. Още като нови го горят и в сервиза ви казват, че било нормално на 2-3 000 км да доливаш по 1 л.+ масло. Говорим за чисто нова кола от магазина, а не за стара. Старите няколко год.горят по около 1л/1000 км масло
  • #12
    анонимен ( преди 5 години )
    Редовен-нередовен, но аз не познавам човек купил нова кола (без значени здрава Тойота, Корейски Шевролет или Шкода/Опел) да е имал оплаквания от колата особено през първите 5 години. Даже точно Дачии виждам на по 250-300к км нямат съществени проблеми, Шевролетите на 10+ години освен дреболии по интериора и те нямат грижи. Също шокиращо за много хора, но и ВАГ-овеските миксери не умират на 50к км.
  • #11
    анонимен ( преди 5 години )
    Айде стига с редовните коментари, че ако някой е имал проблеми с дадена кола то задължително тя е била купена на старо на няколко стотин хил. км. Има достатъчно примери за проблемни НОВИ коли и чести посещения в сервиза докато е гаранционна. Голяма част от оплакванията се пренебрегват от сервиза и общо взето духаш супата. Аз като си търсих кола и в Сеат ми казаха че маслото се сменя на 25 000 км, 1 път на 2 години обаче колата най-вероятно ще похарча масло между смените и директно си тръгнах.
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    Съгласен съм с 8 - докато караме коли на N-стотин хиляди километра без история, блъскани и кърпени в незнайни сервизи, нямаме право да даваме мнение за здравината на конкретна кола камо ли на марка. Купи я нова или под 5 години карана в БГ с история навърти 100к км и тогава говори.
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    до 7 Щом са такива ***, как така се набута не 1, а цели 3 пъти. Да кажем след първата - случил си на бройка. Ама и втората гадна. Защо, по дяволите, ще купиш трета. Или си измисляш, или си голям будала или говориш за служебни, които не са показателни. Да ВАГ си имаха проблеми между 2005 и 2012, но сега са екстра (или поне не по-лоши от конглокенцията). Шкодите през този период са по-слабо засегнати, защото ползваха стария 1.9 ТДИ и не слагаха F/TSI.
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    Имам Октавия 2, която е на 12 години и 230 000км. Нямал съм други разходи, освен оперативна поддръжка. Имам и нов Пасат на 3 години, който ви препоръчвам.Сигурно е, че ако си купиш кола с въртян километраж, нов внос от Италия, която никога, ама никога не е влизала в сервиз ще се разориш...
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    бЕгайте далече що е ВАГ! Няма значение от марката, цената и какво ви обещават. Ако искате главоболия, много проблеми и да ставате спонсор на сервизите им си купувайте, но после да не кажете, че никой не ви е казал! Навремето, когато нямаше толкова интернет и нямаше толкова отзиви се набутах точно 3 пъти с каруци от ВАГ. В момента да се набуташ при условие, че има толкова инфо си е направо мазохизъм или друго психично отклонение...
fallback
Последни