fallback

Германски премиум за 10 000 евро - за и против!

Какво казват собствениците на 10-годишни Mercedes, BMW и Audi

Автомобилите от премиум-марките с течение на времето поевтиняват по-бавно от масовите модели. Въпреки това, търсенето им на пазара на коли втора употреба е сериозно. За около 10 000 евро (ориентировъчна сума) се продават популярни германски модели, които се радват на сериозен интерес. 

Изданито Auto Mail проучи имено обявите за продажба на три модела, влизащи в тази сума - Mercedes-Benz C-Class, BMW 3-Series и Audi A4. Те са на възраст около 10 години със съответния за това време пробег. А под обявите има мнение на хора, които казват своето мнение за тези модели, като изтъкват техните предимства и недостатъци.

C-класа, Серия 3 и А4 - плюсовете и минусите (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 5 години )
    Като чуя немски премиум....
  • #10
    Коментар ( преди 5 години )
    БМВ 3 само на предно НЯМА!!!Надлъжен мотор при ВАГ група с DSG НЯМА!!!Проверявайте си информацията!!!
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    Последното важи донякъде за бензиновите. Който си е купил по-скъпия дизел с по-висок данък си е направил сметката, че върти много повече от 15к км. Макар че с въглеродната истерия нещата започнаха да се изкривяват.
  • #8
    пропов ( преди 5 години )
    Абе големи капацитети тука, съдят, отсъждат... Това имало , това нямало , можело - не можело.Има всякакви коли на всякакви цени и на различни километри. В Германия застраховката и лизинга поскъпва с навъртяните километри. Немците не са глупави и не правят по 30 или 50 хил. км на година. Ползват доста влакове и самолети. Семействата имат по 2 коли че и повече. Според статистиката на застрахователите средно се правят 15 хил. км. годишно. И колите се потдържат перфектни.
  • #7
    а бе ... ( преди 5 години )
    къде предно, там и задно - на джандармерията им е все едно! Сметай!
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    На 140 хиляди бройки коли няма такива на тези км. На 3 год. може би. 40-50 хиляди е нормален годишен пробег в Европа.
  • #5
    none ( преди 5 години )
    за 10 годишен "премиум", което прави поддръжката за гордия му собственик особено болезнена във финансово отношение. Вместо да налива безумни средства в сервизи, премиум собственика може да живее доста по-премиум живот като си купи за 20К нова малолитражка и похарчи парите за ремонт на премиума за почивки в чужбина и за ресторант поне веднъж седмично. Поне ще има какво да публикува във Фейсбук ;))) Ако пък реши да вложи парите в образованието си, след 10 г. може и да има пари за нов премиум ...
  • #4
    none ( преди 5 години )
    Наистина продължавам да се удивявам как има хора които вярват че могат да си купят 10 годишен премиум на 150К км за 10К евро. Това е малко като легендата за индийските програмисти, които били много, евтини и добри ;))). Печалната истина е че многото са евтини но не са добри, а добрите не са много и не са евтини. Та за колите. Повечето от споменатите марки се внасят от Германия, където всичките ми приятели там ги карат поне по 40К км на година (особено дизелите), което прави поне 400К км ...
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Премиум на 10 години е като манекенка на 40 години. Още има хляб в нея ама не е като едно време.
  • #2
    D[V01D] ( преди 5 години )
    "Сред предлаганите за продажба автомобили от този модел са бензинови версии с предно предаване и 2,0-литров мотор, както и дизели. Средният им пробег, поне според обявите, е същия като при този на Mercedes-Benz C-Class - 140 000 км. Повечето оферти са за коли с предно предаване."Предно?? На тройка БМВ??? Аз ли спя или редактора?
fallback
Последни