fallback

Хибридното BMW X1 харчи едва 2,0 л/100 км

Новата модификация изминава 57 км само на ток

Компанията BMW представи ново попълнение в семейството X1 - кросоувър с индекс xDrive25e, в който последната буква показва използването на електрическо задвижване. В случая 1,5-литровият бензинов мотор задвижва предните колела, а електрически двигател отговаря за задните.

Бензиновият мотор развива 125 к.с. и 220 Нм, като е свързан с 6-степенна автоматична скоростна кутия Steptronic. Електрическият двигател осигурява 95 к.с. и 165 Нм чрез едностепенен редуктор. Съвкупната мощност е 220 к.с. и 385 Нм, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 7 секунди при максимална скорост 192 км/ч. 

Смесеният разход на гориво е 2,0 л/100 км при нива на вредни емисии СО2 от 43 г/км. Консумацията на електроенергия е 13,5 кВт/ч на 100 км, като кросоувърът разчита и на литиево-йона батария с капацитет 9,7 кВт/ч, която осигурява пробег само на електричество от 57 км. При движение в този режим BMW X1 xDrive25e издава специални звучи, за да предупреди пешеходците за своето приближаване.

Зареждането на батерията от стандартна електропреносна мрежа отнема около 5 часа, а при използването на фирмената станция BMW i Wallbox времето се намалява на 3,6 часа. Въпреки допълнителните елементи хибридният кросоувър предлага багажник с обем от 450 до 1470 литра.

Хибридното X1 е получило три допълнителни режима на движение. Към познатите от стандартния модел Comfort, Sport и Eco Pro са добавени Auto eDrive, когато електрониката сама регулира взаимодействието между двигателя с вътрешно горене и електромотора, както и Max eDrive, при който движението е само на ток. В този режим максималната скорост е ограничена на 135 км/ч.

Предвиден е и режим Save Battery, който се активира, когато зарядът в акумулатора попадне под определено ниво.

Още снимки - вижте в галерията.

Снимки: BMW

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Колата е направено за градско каране. 50км са достатъчни за 99% от хората каращи градско.
  • #5
    До 2ри ( преди 5 години )
    Сред като падне батерията действа като обикновен хибрид в града и харчи колкото дизел а извънградско си е нормален разход на бензин но дори с пълна батерия няма смисъл да се хаби ток с повече от 50-60км-ч защото разхода се вдига и пробега спада докато при ДВГ е обратно 50км градско си е добре а с 2 литра и пълна батерия едва ли ще изкара 100км
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    :D :D :D :D :D тука доматите с колците се ядат :D :D :D :D :D
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    3 часа за да заредиш една батерия от 9 Квч, и ако е 50 квч - 15 часа във фирменото зарядно а при домашни условия- една неделя.....
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Блаженни са вярващите, които си мислят че ако имат да изминат 600км, ще им трябват 12л само. Може, но ако всеки 100км правят 5ч почивка. 2/100 разход е само ако е пълнабатерията и за първите 100км, което значи за около 45км. А после? Търси контакт или разхода е 8-10/100 (поне) докато зареди батерията в движение.
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    BMW най накрая направиха хибрид по подобие на модел на Пежо от преди 5 г. лекко са ми смешни
fallback
Последни