IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кой е по-бърз: Toyota Supra, BMW Z4 M40i или Ford Mustang GT?

Трите спортни автомобила бяха сравнени в драг състезание (ВИДЕО)

Кой е по-бърз: Toyota Supra, BMW Z4 M40i или Ford Mustang GT?

Южноафриканското списание CAR сравни динамиката на 3 автомобила със задно задвижване - BMW Z4 M40i и Toyota Supra, които разделят една платформа, и Ford Mustang GT. Драг състезанието на една четвърт и половин миля (около 402,5 и 805 метра) се проведоха на старо летище. Изглежда, че плодовете на немско-японската колаборация нямат никакъв шанс срещу Mustang с неговия V8 двигател, но разликата в теглото на автомобилите изостри интригата.

Технически, BMW Z4 M40i и Toyota Supra са идентични: разполагат с 3,0-литров редови турбо "шестак", който развива мощност от 340 коня и 500 Нм максимален въртящ момент, като работи в съчетание с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Мекият покрив обаче прави роудстъра на BMW по-тежък от Toyota Supra с 90 кг.

От своя страна Ford Mustang GT се откроява: американският спортен автомобил се задвижва от атмосферен 5,0-литров V8 двигател, който развива 450 конски сили и 526 Нм максимален въртящ момент, работещ в тандем с 10-степенна автоматична скоростна кутия. Mustang GT е по-тежък от конкурентите си: разликата спрямо Z4 е 90 килограма, а от Supra - със 180.

При състезанието на 805 м трите спортни автомобила бяха разделени от по-малко от 0,5 сек. Въпреки че Mustang не спечели, изборът, поне за американските потребители, е очевиден, тъй като цената на Ford е много по-ниска от тази на конкурентите. Купето може да бъде закупено за 35 600 долара, докато Supra ще струва поне 50 хиляди, а BMW Z4 M40i - най-малко 63 700.

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Добре че стигнаха 800-тинте метра , иначе супрата щеше да го яде! Аз лично бих взел Мустанга при всички случаи, да не говорим, че е и с 8мак! Супрата толкова не ме кефи, че даже БМВ-то ми изгледжда много по-добре от нея визуално ;)
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Leo ( преди 1 година )
    Това е нагласено видео. Мустанга удря 1/4 миля за 12.2 сек и има ускорение 0-200 за 13 сек. С тези показатели той е конглокент на рс5 и м4. Погледнете вървежа на тази кола в интернет, и веднага ще разберете че явно доста често ставаме свидетели на нагласени видеа. Просто реклама на супра е това.
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    pffff ( преди 1 година )
    Aбе смешни сте бе момчета, японеца имал козове в ръкава! Даже волана на колата не са сменили , а е от БМВ с различна емблема, добре че БМВ им позволиха да да купят тази разботка, че и Тойота да има един свестен автомобил, а не архаичните кошници с със CVT трансмисии!!!
  • #7
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Гледайте дино тестове на двете коли - Тойотата е бая повече коне - да не си мислите, че японците няма да извадят козове от ръкавите? Взимат немски мотор за база и му правят японските подобрения. Резултатът е ясен и на шаси-димамометъра, и на писта. Освен тва колата е цялата в отвори за охлаждане, затапени с пластмасови декорации - японеца я е проектирал с идеята да бъде сериозно пипана от хората, след като излезе от завода. Кажете ми друга такава кола!
  • #6
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    #3 Още повече, че БМВ-то е с платнен покрив. Архаичен и евтин отвсякъде от миналия век. Супрата е с твърд и е по-лека и по-луксозна отвсякъде. Къде отиваш може би да ми говориш за лукс. То на пръв поглед се вижда кое е по-доброто, но трябва да имаш очи да видиш, а не да си кон с капаци и да викаш немско, та немско! По-добра ли е Супрата? По-добра е! Нещо друго? Аре бегай да си миеш краката и да лягаш, че утре си на училище!
  • #5
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Супрата, като е БМВ що не завършиха наравно? А? ое точно е по-луксозното? просто японеца на базата на едно БМВ е направил по-добър автомобил! Точка! Хората клип са ти снимали. Има и други подобни в мрежата, та дори и тук скоро пуснаха друг, където Супрата наказва, което значи, че японците са се постарали повече, но не искат повече, докато БМВ дерат кожи за нищо.
  • #4
    8 rate up comment 7 rate down comment
    пффф ( преди 1 година )
    Аййй админа, защо триеш коментари? Май си японски фен и не те кафят отрицателни коментари за "страхотните" японски , който се оказаха 100% гермаснки коли? Инфинити купува двигате ли и модели от Мерцедес, Тойота купува от БМВ двигатели , та и даже цели модели!
  • #3
    7 rate up comment 8 rate down comment
    propov ( преди 1 година )
    Супрата е БМВ. Много ги чаткаш нещата, ама си ги пречаткал набързо май. Новата Супра се прави на базата на Z4. Двигател, купе , окачване, всичко вземат от БМВ. Просто БМВ е настроено за лукс и затова е малко по бавно.
  • #2
    6 rate up comment 0 rate down comment
    2втек ( преди 1 година )
    Килограмите са важни и не са никак за подценяване при драга. На по-дълга дистанция и максимална скорост се вижда силата на повечето коне.
  • #1
    16 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Супрата ги сцепва. Не знам колко трябва да си увреден, че да си вземеш доста по-скъпото БМВ, което е на всичкото отгоре по-бавно. Това е поредното доказателство, че японците знаят как се правят коли, а немците знаят как се правя тежки шлепове. Мустанга е класика и се взема със сърце тази кола. С тази мощност обаче и на задно не е най-доброто нещо. Иначе 8-ка кърти и ако не гледаш секундите и килограмите е за предпочитане. Това е единственият Форд,който бих си взел.Супрата обаче е най-балансирана