IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota пуска на пазара комби за тежък терен

Както други подобни модели Corolla Trek е с увеличен просвет

Toyota пуска на пазара комби за тежък терен

Новата Toyota Corolla комби бе представена на Парижкия автосалон преди година. Сега японците показват версия с офроуд-елементи, наречена Trek. Основната му характеристика е повдигнатото с 20 мм окачване.

Отвън Corolla Trek се различава от Corolla Touring Sports и чрез странични детайли в долната част на каросерията, защита на пода отпред и отзад, променена решетка, нови 17-цолови джанти, тонирани стъкла, светлини за мъгла и светодиодни фарове. Седалките са от двуцветен текстил, подхождащ на дървените лайстни в таблото. На праговете и задния капак се вижда лого Trek.

Toyota Corolla Trek

Част от серийното оборудване е 7-инчовият дисплей пред шофьора, 7-инчовият дисплей за инфо-системата и най-новата версия на пакета за безопасност Toyota Safety Sense. Той включва система за разпознаване на велосипедисти през деня и пешеходци през деня и нощта, адаптивен автопилот с функция старт и стоп, асистент за движение в лента, система за разпознаване на пътните знаци и „интелигентни“ дълги светлини.

Моделът е резултат от съвместната работа на Toyota и производителят на велосипеди Trek. Той ще служи за поддържащ автомобил на отбора на Trek в европейските колоездачни състезания и ще може да се комбинира с бензинов двигател с обем 1,8 литра, развиващ 120 к.с., както и с 2,0-литров агрегат с мощност 180 к.с. Скоростната кутия е вариатор, а задвижването е само към предната ос.

Още снимки - вижте в галерията. 

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до 1 ( преди 4 години )
    Мечтай си да е 60к Трек версията. В момента комбито с 2.0 хибрида е 65к. Псевдо офроуда под 70 няма да падне. Което е подигравка защото за тези пари взимаш макс надрусано Камри пак хибрид. Или ако искаш офроуд - средно ниво Рав4 отново хибрид че дори и 4х4. Много ми харесва новата корола но с тази ценова политика не виждам кой ще я купи. Дори базово с малкия хибрид започва от 44к което си е доста за сегмента (да знам че е прилично оборудвано но пак не мисля че си заслужава)
  • #8
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    При 17" не виждам как гумата ще е по-тясна от 205/малко гадая все пак/. И 205 да е ми се струва съвсем нормално за лек автомобил. Имам два на такъв размер, а единият го ползвам със зимни на 185 мм и не е имало случай колата да не спре. Празни приказки само......
  • #7
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Газ ( преди 4 години )
    Ей добре че е бай *** да обясни на Японците какви гуми да ползват
  • #6
    5 rate up comment 13 rate down comment
    . ( преди 4 години )
    ...като имам предвид, че са с крайно нисъкл профил предвид предназначението на колата. Ако не се надуват с 1 атмодфера на номинала ще се спраскат набързо и гумите и джантите. Но пък като се надуят ще вози некомфортно. Мани.......
  • #5
    3 rate up comment 12 rate down comment
    . ( преди 4 години )
    С тия гуми си е подигравка! Не се учудвам, то целия свят се е побъркал, остава Тойота да не е...
  • #4
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Мой ( преди 4 години )
    Ето това е офроуд по японски земи тия по високи пружини лепенка на задния капак и газ извън пътя и на всичко отгоре вариятор пълен смях са тия
  • #3
    19 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    До #2 Ти изобщо можеш ли да обясниш какво пишеш ? Големи джанти на малки гуми ? Какво означа ва това ? Голяма гума - комфорт и сугурност ? И тука сега ме разби - Японците слагали такива гуми, па другите слагали други гуми .... човече защо се излагаш така ?
  • #2
    3 rate up comment 25 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Колкото и големи джанти да сложат на тези малки гуми, пак ще си изглежда смешно. Само японците останаха да ползват такива малки размери. По-големите гуми предлагат по-добър комфорт, по-висока сигурност, но японците и клиентите им това не могат да го разберат. Слагат малки, защото така могат дам минат с по-слаби двигатели и да си спестят един куп други промени по шасито. А при японците евтинкото е най-важно, независимо как се отразява на потребителя. Колата не спира? На кой му пука?
  • #1
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Е те това е колата ! ... но с 2,0-литров агрегат с мощност 180 к.с. , но такъв модел отива почти 60К лв. Полудяха вече с тез цени.