IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

KIA не знае какво ще прави със Stinger

Слабите продажби може да доведат до отказ от втора генерация

KIA не знае какво ще прави със Stinger

Stinger е сравнително достъпен спортен седан, но в KIA Motors не са доволни от нивата му на продажба. Това поставя под въпрос съществуването на модела, става ясно от изявления на един от шефовете на компанията в Европа.

В интервю пред спсианите Car Sales - Грегъри Гийом, главени дизайнер на KIA-студиото в Германия каза: „В момента не съм сигурен, че моделът се справя така, както се надявахме. Не сме очаквали огромни обеми на продажби, но искахме да отбележим успех предимно в Америка, където според нас този модел имаше шансове“.

Според Гийом, в компанията трябва да имат търпение. тъй като публиката не е свикнала със спортен седан на KIA Затова и трябва да се изчака поне още една генерация, преди сегментът да бъде напуснат.

KIA Stinger

„Възможно е следващият Stinger да бъде нещо друго. Не сме сигурни още“, каза още Гийом, с което намекна, че автомобилът може да бъде електрифициран.

В Австралия продажбите са наполовина от плана, а в САЩ не са много по-добре. Дилърствата предлагат атрактивни отстъпки за клиентите. Най-мощният модел в Америка е лимитиранат серия GTS, която притежава диференциал с ограничено приплъзване. Моделът разполага и с дрифт режим, като при него мощността преминава от четирите само към задните колела.

Снимки: KIA

 

0 от 500
  • #7
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Дедо ( преди 4 години )
    Да го дадат на някой известен дрифтър да го покара/покаже малко, да го набутат в някой филм и тогава може и да почне да се продава. Иначе никак не е лош.
  • #6
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Батенце, ти пиян ли си? Кой отрасъл е назад откъм технологии, автомобилният ли? В грешка си мойче, това е най-сложноното производство в наши дни. Какво им показа Мъск, той в кой отрасъл е? Не е ли същият? Какво значение има къде ти е произведен телефона, за автомобилна индустрия говорим. На сина ми, памперсите са произведени в турция, а мокрите кърпички - в Шумен. И какво?
  • #5
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Който иска пари да направи нещо което е скъпо, но носи стойност. Отрасли като този са много назад откъм технологии и Мъск им го показа. Статуквото обаче е в полза на VW/Toyota/Renault-Nissan-Mtisubishi-Dacia и искат така да си остане. Това е ОК ама дългосрочно се самоизяждат отвътре. Поздрави от Корея и Китай, който се съмнява да си погледне телефона му къде е произведен ;)
  • #4
    12 rate up comment 8 rate down comment
    6521 ( преди 4 години )
    Епа, те Кия вече взеха да си струват, колкото истинските автомобили, така че изобщо не виждам какво се прави на ощипан този г-н. Гийом. Да вземе да обясни защо точно трябва човек да си купи Стингър, а не нещо "марково". Заради рекламата със Стивън Тайлър ли?
  • #3
    20 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    По-скоро няма как да убедиш консервативните клиенти на немските премиуми, че има инженерно по-добри коли от съответните немски модели. Човек обича да не сменя навиците си и обича да прави каквото масово хората правят. Независимо дали е рентабилно или не. Независимо дали продуктът е добър или не.
  • #2
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Ime ( преди 4 години )
    ами да и намалят цената с 20-25% и тогава да ще имат успех
  • #1
    14 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Карам 5ца но въпреки това този модел на Кия много ми харесва. Има си кусурите но се надявах следващото поколение да се доближи близо до 5сериес/е-клас/А6 за да ги конглокира. Дано не го спрат, няма как с един модел да убедиш клиентите, че си на едно ниво с германците.