IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето с какво DS ще конкурира BMW 5-Series и Mercedes-Benz E-Class

Седанът на премиум-бранда идва в Европа с хибридно задвижване и с 4х4

Ето с какво DS ще конкурира BMW 5-Series и Mercedes-Benz E-Class

Министерството на промишлеността на Китай публикува снимки на новия флагман на премиум-марката DS. Премиерата на луксозни седан ще се състои на автосалона в Гуанчжоу през ноември.

Основната изненада е свързана с името на модела. Очакваше се, че той ще получи индекс 8, но в DS са избрали цифрата 9. Седанът е построен на платформата EMP2 на концерна PSA, на която са базирани и други модели на френския производител, в това число и новото Peugeot 508 (в Европа то се предлага като лифтбек, а в Китае е седан), както и кросоувърът DS 7 Crossback. 

Дължината на DS9 е 4933 мм, а разстоянието между двете оси - 2895 мм. По този начин френският модел е съпоставим с конкурентите си BMW 5-Series (4936 мм) и Mercedes-Benz E-Class (4923 мм), въпреки че разстоянието между двете оси при двата германски модела е по-голямо - 2975 мм при бавареца и 2939 мм при E-Class.

DS9

Външният вид на седана е в стила на кросоувърите DS 3 Crossback и DS 7 Crossback. Автомобилът е получи голяма решетка на радиатора, светодиодни фарове, задни светлини с ромбове и прибиращи се дръжки на вратите. Снимки на интериора няма, но се очаква там да се появи волан с 3 спици и мултимедийна система с голям сензорен екран.

В Китай новият модел ще се предлага с 1,6-литров бензинов турбомотор с мощност около 200 к.с., както и в хибридна версия, която ще се зарежда от електропреносната мрежа. Задвижването и в двата случай ще е към предната ос. В Европа обаче ще се появи модификация с 4x4, като тя ще е хибридна - двигателят с вътрешно горене ще задвижва едната ос, а електромоторът - другата. Такъв вариант вече се използва при модела DS 7 Crossback.

Снимки: CarNewsChina

0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    bubsy ( преди 5 години )
    Брей,брей.Много разбирачи.sam,искаш ли да се обзаложим колко повече този Ситроен в сравнение с БМВ,ще бъде в сервиза?1:5 поне.Ако искаш да те заведа в сервиза на Мкар,да видиш какво е до 100хил.км с БМВ?Масово дори и гаранцията не си изкарват.Дори има случай хвърлено ДВГ на скромните 26хил.км."Неправилна"експлоатация каквото и да означава това и клиента трябва да си заплати за нов.Било е някога марка.Сега трета и пета серия са коли събирани от всякаква *** и резултата е налице.
  • #6
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Flagman ( преди 5 години )
    Няма да стане, то и дизайна един никакъв! Абе не те грабва, френска му работа.
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Брандо ( преди 5 години )
    Сравнението е нелепо, но.....Копирането вече е минало, а развитието в Китай ще доведе до нова, мощна вълна от стоки, която трудно ще бъде конглокирана. Агресивността на пазара го показва.Къде сме обаче ние, инвестирайки в образованието, като пребоядисваме класни стаи.....
  • #4
    4 rate up comment 3 rate down comment
    с 1.6 моторче ... ( преди 5 години )
    и батерийки НЕ се конКУРира Мерц и БМВ!
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    10-15 години след като започна да се говори за голям модел на DS и 2 прототипа покъсно, най-после! Само дето никой не купува седани вече...Тази марка наистина имаше шанс - ако не да измести немците, поне да се настани пред Jaguar и Volvo. Но без инвестиции и подходящи платформи не става.
  • #2
    8 rate up comment 7 rate down comment
    sam ( преди 5 години )
    цитрона ще превъзхожда бавареца по часове прекарани при кварталния майстор
  • #1
    11 rate up comment 4 rate down comment
    RD ( преди 5 години )
    Ай, ай! БМВ го закъса... Трудни времена ги чакат с такава конглокенция! Тия ще вървят като зелки по Гергьовден.