IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Китайски суперхибрид се оказа по-бърз от Bugatti Chiron

Прототипът S9 на Hongqi ускорява от 0 до 100 км/ч за 1,9 сек

Китайски суперхибрид се оказа по-бърз от Bugatti Chiron

Hongqi, дъщерната компания на китайския концерн FAW, докара на изложението във Франкфурт прототип на нов хибриден суперавтомобил. Производителят твърди, че моделът S9 ускорява от място до 100 км/ч за 1,9 секунди - почти 0,6 секунди по-бързо от Bugatti Chiron, а максималната му скорост надвишава 400 км/ч.

Суперавтомобилът Hongqi S9 е купе със средно разположен двигател и корпус от карбон.  Задвижва се от хибридна система, базирана на бензинов 4,0-литров V8 турбо двигател. Характеристиките на системата и конфигурацията на електромоторите не бяха разкрити, известна е само общата й мощност - над 1400 конски сили. FAW засега по никакъв начин не е потвърдила заявените динамични характеристики.

Hongqi S9

В превод от китайски, Hongqi означава "червено знаме" и името на марката е намерило място в дизайна на прототипа. Червена линия минава по цялото протежение на колата от носа до задната броня, а фаровете са оформени в стила на вимпел. Освен това логото и дизайнът на джантите показват мотиви от Поднебесната империя.

Марката Hongqi е китайският еквивалент на руския бранд Aurus. "Червеното знаме" произвежда правителствени автомобили за местния елит от 1958 г. Днес генералният секретар на Комунистическата партия на КНР се вози в лимузина Hongqi HQE. В концерна FAW подчертават, че прототипът Hongqi S9 има перспективи за серийно производство, но кога той ще бъде качен на конвейера още не е ясно.

Hongqi S9

През 2019 г. марката Hongqi е във възход: за девет месеца гамата от модели се попълни с три нови кросоувъра - HS5, HS7 и E-HS3, но засега всъдеходите се продават само на вътрешния пазар. Вече се подготвя и навлизане в Европа, макар че засега още не е разработена дилърска мрежа на Стария континент.

0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 1 седмица )
    Браво на Китай
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Тъпото ( преди 1 седмица )
    То китайците и тук имаха завод но като ни видяха две леви ръце и главата в задника се изнесоха. А ние нека си лаем че от нази по убаво нема.
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    пропов ( преди 1 седмица )
    Тия естетично - теоретични китайски черупки стават май само за гръмки заглавия, и вие журналята ги раздухвате само. Колкото да има какво да се публикува.Вейрон го разработваха толкова години и то гигант като Ваген груп. Дето си имат от всичко по много. После се появи и Кьонигсег( или както там е правилно) и Хенеси, все фирми с много опит и знания. Това са марките, дето ще направят бърза кола дето не те убива веднага или не и свършва тока след полвин час на пълна мощност.
  • #2
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Я пак, че да се посмеем.
  • #1
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    "Оказа се", но само на хартия. Една черупка с откраднати аеродинамични елементи от МакЛарън Сена и с "неразкрити" характеристики, а през това време прототипа на Широн поставя рекорди