fallback

Lexus иска помощ за наследника на LFA

Японците работят върху нова суперкола, но не са сигурни, че тя ще е успешна

Проектът Lexus LFA може да получи продължение, но японският производител иска помощ за неговото реализиране, разкри вицепрезидентът на компанията Коджи Сато пред изданието Autocar.

През 2018 г. са продадени две бройки от суперколата, а през 2019 - още три. Всички те са реализирани на пазара в Щатите, въпреки че официално производството на LFA приключи още на 14 декември 2012 г. Lexus направи точно 500 бройки от модела, като при някои дилъри все още има непродадени автомобили.

В компанията работят върху евентуален идеологически приемник на суперколата си (до някаква степен такъв сега е купето LC 500), като изпробват нови технологии. Прототип на автомобила беше заснет на тестове, като в случая се изучава поведението на шасито и гумите.

Според Коджи Като, в Lexus са въодушевени от идеята за направата на подобен автомобил, но се нуждаят от помощта на медиите. "Ние трябва да разберем какво точно искат хората и именно медиите могат да зададат този въпрос на публиката си. Това ще ни помогне да продължим работата си в правилна посока", обясни топ-мениджърът.

Опасенията на Lexus са напълно разбираеми, тъй като LFA не се радваше на огромно търсене дори веднага след премиерата си. От нея изминаха 10 години, но целият тираж на суперколата все още не е продаден. Това донякъде се обяснява с високата цена - от 375 000 до 500 000 долара, но фактът си е факт - проектът не постигна търговски успех.

Снимка: Motor1

fallback
fallback
Последни